♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2010

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 september 2010 16:57

hej!

ida har ja varit i skolan som vanligt:P

men vi hade orientering och ja gick med jessica men vi gick typ vilse för vi följde efter några femmor:P sen såg vi två rådjur

men vi tog alla kontroller utom en

när vi kom tillbaks åt vi och ja åt pasta sallad:)

sen ristade melina in någras intcialer (stavning) i ett träd :)

sen när vi kom tillbaks till skolan fick vi sluta och då va klockan ty 20 över 1 men bilder kommer sen för nu måste ja fixa mig till handbolls träningen

 

hejdå<33

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2010 21:28

hej<33

ida hade vi först språkval i vinsta gård och då cyklade ja och lina dit vi hade typ spanska prov det gick ganska bra tyckte ja :)

efter skolan cyklade ja hem sen har ja nt gjort nåt men imorn har vi orientering och ja tror ja och jessica ska gå om man får bestämma själv :)

ja orkade nt lägga in bilderna igår för ja va så trött men ja gör det nu istället :)

 mina skor!  mina skor!    

mina mjukisar!

      

min tröja!

 

hejdå<33

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 september 2010 15:19

hej!<33

sorry att ja nt har bloggat på några dar ja har nt hunnit

men i lördags var ja på handboll vi spela två matcher fast vi förlora båda

igår var ja först på handbollen för ja skulle stå i cafet och sen åkte vi hem och sen åkte vi och shoppade vi var först i vällingby sen åkte vi till outlet i barkarby tror ja den ligger sen åkte vi tillbaks till vällingby men ja handlade ett par skor, en tröja, mjukisar, träningskläder och en jacka fast ja vet nt om ja ska ha jackan ja kanske ska lämna tillbaks den men ja lägger ut bilder på lite som ja köpt ikväll elr imorn

 

hejdå<33

//Hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 september 2010 09:21

godmorgon!

ska packa nu, sen ska jag äta, sen åker vi till arlanda ;)

ska bli kul :D vet inte riktigt vad jag ska packa kläder såklart men vet inte vad jag mer ska packa! (hahaha)

ska dusch nu<3

kommer inte blogga på ett tag, kommer hem nästa Lördag :) då kommer jag kanske blogga lite (tihi)

men hej dåå<33

//Molly<22

 

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 september 2010 22:53

hej hej!

ska gå och lägga mig snart :)

e super trött + att jag ska åka bort imorrn, till Tunisien :D

har inte packat men gör det imorrn orkar inte nu (haha) ida har jag varit i skolan bara!

har precis kollat på film XD

men ska gå nu :(

kommer inte blogga på ett tag så ses :( kanske hinner blogga i morrn :D

hej dåå!>33 //Molly<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 september 2010 17:42

hej!!!

ida e det fredag!! men ida har ja varit i skolan

första lektionen hade vi nta andr hade vi bild sen hade vi gympa och så slutade vi efter gympan klockan kvart över ett

efter gympan var ja molly och några andra tjejer kvar ett tag

ja kom hem typ kl 3 elr nåt sånt

när ja kom hem gjorde ja typ inget men nu sitter ja och chattar med kompisar

men hejdå<33

//Hanna<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 september 2010 15:29

heeej!

ida har jag varit i skolan :(

nu sitter jag  vid datan sk ainte göra nått specielt ida tror jag så det här blir ett ganska snabbt inlägg :O

men jag ska vissa en video som e rolig :D XD

 

hej dåå ha det så bra <33

//Molly<2

:)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 september 2010 14:52

hej!

idag har ja varit i skolan som vanligt xD

vi slutade kl 5 över halv 2 ida och vi hade slöjd som sista lektion! men efter skolan gick ja typ hem direkt och nu sitter ja och kollar på tv och ikväll ska ja på handbollsträning :)

ja nu har ja inget mer att säga men här kommer lite gamla bilder

 

på nåt ställe kommer nt ihåg var

    

molly på mitt land<3

 

Tara farmors hund<33

    

molly på mitt land<3 

 

godis<3

    

tiger<33

 

hejjdå!<33

//Hanna<3  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards