♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 maj 2012 21:00

Ska se på Hawaii five-0 nu, hihi älskaa!

//Hanna

Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 maj 2012 18:28

Har precis duschat, hade ont i huvudet och frös så ville bli lite piggare liksom..

Nu ska jag äta middag, korvstroganof haha vet inte hur det stavas men aa ni fattar vad jag menar ;)

Sen ska jag lägga i klor i poolen och sen blir det väl att kolla på tv!

//Hanna

Sooommar!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 maj 2012 16:12

Kom precis hem, det var sjukt jobbigt att gå hem asså.. Det började regna precis när jag hade börjat gå och sen började det regna skiiit mycket när jag var typ halvvägs -.- så när jag kom hem var jag jätte blöt, mitt hår typ droppade så bytte om till mjukiskläder ;)

Aja ska kolla BB nu tror jag.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 maj 2012 08:50

Godmorgon, är typ klar nu ska bara fixa håret o så..

Sen runt kvart över kanske så ska jag gå till skolan, åh men jag tror faktist inte dagen kommer bli så jobbig.. ska se film första lektionen så yes..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 22:19

Har precis målat naglarna, fick bli snabbt och enkelt.. 

Ska sitta en stund och lyssna på musik och göra ingenting typ.. sen ska jag väl sova någon gång om en timme typ!
Börjar 9.40 imorgon så tror jag hinner blogga innan skolan om jag inte är helt död imorgon och verkligen måste sova liksom, hehe är inte direkt någon morgon människa så brukar vara ganska seg på morgonen.

Märkte nu att min data har spruckit :( men jag får väl typ silvertejpa den..

//Hanna

Hahahahahhaha ååh, fett skön snubbe juu!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 21:31

Gick till mitt rum för en stund sen, fast  gick inte för att jag tröttnade på fotbollen men jag ville bara inte sitta i samma rum som en viss idiot.

Aja nu ska jag kanske måla naglarna om jag orkar och lyssna på musik!

//Hanna

Förra påsken, var så sjuukt varmt då! 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 20:14

Har precis ätit middag och duschat, ska sätta mej och kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och Island för alla andra in my family sitter och kollar på den och jag vill sitta i vardagsrummet så liksom vad ska man göra? hehe kommer säkert sluta med att jag tröttnar efter ett litet tag och går och gör något annat..

//Hanna

Haha jag ser feeett tjock ut på bilden men det är bara för att min tröja hänger ner för har saker i den :(

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards