♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 10:19

Godmorgon, gick upp halv 10 och båda var helt döda då..

Vi har precis ätit frukost och nu ska vi gå och duscha sen fixa oss! Sen drar vi till huddinge.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 01:09

Sen jag gjorde förra inlägget har vi hunnit med att gå ut och springa barfota hehe, lagat mat, kollat på eurovision saken och gjort massa andra random saker!

Men iallafall OMG Loreen vann, jag och Jenny satt typ och skrek.. haha mobbade? Nej men vi dog seriöst fett coolt att Sverige vann hela skiten liksom!

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu men tror att vi ska gå och lägga oss i sängen om någon timme eller något för ska upp tidigt imorgon.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 maj 2012 17:40

Hej kom nyss in, var ute och gjorde saker..

Tänkte dra till grönan nu men vi orkar verkligen inte det så jag tror vi sätter på en film istället!

Bloggar senare.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 maj 2012 13:35

Pallade inte blogga igårför vi kom hem runt halv 11 och var fett trött..

Men iallafall direkt när jag slutade åkte jag och mötte Jenny, så åkte vi hem till henne.

Sen mötte vi Ida och Amanda på grönan runt 6, var där till typ halv 10 tror jag, sen drog vi hem till Jenny och kollade på några BB avsnitt sen gick vi och la oss!

Nu har vi precis ätit frukost och lyssnar på musik, ska snart fixa oss.

//Hanna

Åh sär!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 maj 2012 10:24

God morgon! JaA är hemma nu....vi började 9 idag. Men såklart så ska mobilen ställas om så jag försov mig t 9, mamma väckte mig. Jag fixade mig, gick t skolan ungefär..09.35, men sen så va ju soN inställd idag...så gick tbx hem....vad ska jag göra nu i 3 timmar. Ska gå t skolan sen kl1 då e det matteprov, sen slutar vi..går nog direkt hem & packar, sen får väl pappa hämta mig. Bloggar senare..kanske. ( min data är fortfarande konstig) //Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 maj 2012 20:40

Slutade 15.10 och gick hem direkt, sen kollade jag på OTH och BB..

Åt middag och sen dammsög jag poolen fast det gick inte så bra för cirkulationen stängdes av utan att jag märkte det så jag stog och trodde att jag dammsög när jag inte gjorde det -.-

Nu ska jag göra något vet inte vad, typ lyssna på musik och försöka planera morgondagen med Jenny eftersom att det vi skulle göra har typ fuckat sej så det går inte längre..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 maj 2012 08:56

Godmorgon! 

Är nästan klar nu ska bara fixa håret, sen ska jag gå och möta Molly typ 9.15

Fan det är ju fredag imorgon, wohoo! veckorna går jätte snabbt tycker jag vilket är awsome för snart är det sommarloov :D

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 maj 2012 22:26

Hej.. Kom hem klockan 10.

Efter skolan så gick jag till bussen och mötte Esra, Molly och Josefine så åkte vi till vällingby!

Sen gick vi hem och fixade lite grejor och sen drog vi till vinstaskolan för det var vinstaskolans dag.. 

Jag och Molly fick gratis cola av rektorn ;) hehe aja sen var jag och Molly bara ute och var random ungar, sprang runt och hoppade och grejer.. Sen när jag gick hem gick min katt brevid mej, haha good to know liksom! nej men det var faktist ganska kul för han gick roligt.. Sen när jag stog vid min dörr och skulle låsa upp var jag feett borta, jag tog min skåp nyckel och försökte öppna dörren -.- 

Aja nu ska jag gå och fixa lite middag och sen vänta på att någon kommer hem!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards