♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 mars 2011 21:05

hej :D

nu e ja hemma från träningen :D jag kom hem typ halv 9 :D

idag på träningen så fick vi våra nya overoller :DD

men nyss kollade jag på sveriges värsta bilförare och jag tror det va den sista :(

nu kollar jag typ på criminal minds och äter ett äpple :D

juste jag e skolpolis :( jag hade glömt det... jobbigt

men imorn e det ju fredag :DDDD yees :D och på lörda så ska vi typ spela cup med handbollslaget och sova där :D

nu har jag inget mer att skriva så hejdå<3 bloggar mer imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 31 mars 2011 13:56

hej :DD

ida va det vääldigt läskigt iskolan fast det blev nt värre eftersom vi satt i matsalen på rasterna så dom hittade nt oss :DD

vi blev intervjuade o filmade ida för dom söker roller till några filmer (Y)

vi skrattade mkt, ja o hanna va sist :)))

man skulle först säga namn o ålder sen skulle man låtsas prata i telefon :)

vi e nu hemma hos miig o ska sova (Y) <33

hej dååå :DD

//Molly o hanna



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 mars 2011 21:10

hej :D

har kommit hem nu :D lr ja kom hem för en timme sen :P

idag på träningen så sprang vi efter :( jobbigt

förut kollar jag på glee men nu kollar jag på nåt annat konstigt :D hahah

snart e veckan sluut :DDD braa jag älskar helger :DDD vanliga dagar e tråkiga o jobbiga för då måste man ju gå till skolan och gå upp jätte tidigt 

men veckorna brukar gå snabbt :D

nu har jag inget mer att skriva men bloggar mer imorn :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 mars 2011 16:08

hej :D

idag så var det tråkigt :P hahah

men i skolan så hade vi redovisning på en historia grej som man skulle ha gjort och man skulle oxå ha gjort ett rollspel :D haha

det va ganska kul haha :DD

men sen på gympan hade vi volleyboll :( det e tråkigt... men våran gympalärare e typ sjuk så det va lite roligare än vad det brukar va iaf :D

men som molly sa... IMORN KOMMER DET BLI VÄRRE :OOOO neeej!!! hahah men vi har en bodygard :P

jag har inget att skriva nu så jag bloggar när jag kommer hem från handbollen :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 mars 2011 15:33

hej :DD

nu e ja hemma :DD ska ta nått o äta snart (Y) haha<33

ida i skolan så va det tråkigt... som alltid -.- o imorrn så kmr det några som ska intervjua oss för några filmer om man vill vara me :DD det va därför vi hämtade en lapp igår , den va om det (Y)

men på rasten så va det hehe roligt :OO :)) dom attackerade oss ida me o dom sa att det skulle bli värre imorrn  :OO :[ dom e gaalna hahaah :P

men nu har ja inget mer å skriva :DD

 äpple ;D

   hahah vår o jaa :DD

 gunga :D  kopp :P     hanna  

 

moa<33333

hej dåå<33

//Mollyy<3






Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 mars 2011 20:30

hej :D

nu har jag precis duschat och ätit :D och nu kollar jag på tv :D

om en halv timme så börjar desperate housewifes :D

men imorn e jag ju skolpolis :( längtar inte...

men jag ska typ möta kim halv 8 så ska vi gå till skolpolisstället

nu har jag inget att skriva så hejdå<3 bloggar mer imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 mars 2011 19:35

heeejj<333

nu ska jag kolla på TV, ska se på huset fullt av hundar o desperate housewifes (Y)<333

hahahaahahaah!!

nu e ja inne på datan o imorrn så e det sovmorgon :DD<33333

det här blir det sista inlägget från miig :)))

men ja kmr blogga mer imorrn hihihi (Y)<333

    

<3333333333333


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 mars 2011 17:42

hej :D

ida i skolan så var det kul på rasterna för att melissa och esra var roliga :P haha

men på lunchrasten så gick vi till rektorn och skulle hämta en lapp :D haha

det va typ en lapp som man skulle fylla i om man ville provspela i en film :D

när vi väntade så satt vi och kollade i en reklam tidning och pekade på saker som vi ville ha :D haha

men på sista rasten blev vi typ attackerade av 1orna :OO haha det va kuul men dom typ jagade oss genom hela skolgården och dom försökte ta min jacka :O :P haha

imorn e det sovmorron :D fast jag (hanna) e skolpolis så jag måste gå upp ännu tidigare :(

men bloggar senare :D

hejdå<3

//hanna och molly :DD

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards