♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 mars 2011 21:54

hej :D

nu e desperate houswifes slut :( tråkigt 

det va roligt :D men nu börjar cougar town :D

det har kommit reklam på bloggplatsen nu :O det e ganska jobbigt men jag kommer nog att vänja mig :D hahah

men jag bloggar mer imorn för nu ska jag gå så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 mars 2011 20:33

nu kollar jag på huset fullt av hundar på 1:an :DDD

sen ska ja se på desperate housewives (Y)

imorn så e det sovmorgon...JIPPIE :DD <333

   

hahahahah :DDDD

hej dåå :DD


//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 mars 2011 17:33

hej :D

idag va det tråkigt :(

men det va kul sista rasten och lite kul på lunchrasten :D hahha

första lektion så hade vi spanska :( det va tråkigt som vanligt

men idag e det desperate houswifes :DD

det e typ näst bästa programmet :D efter one tree hill :DD

imorn e det sovmorron :DDD fast den e inte så lång men det e fortfarande   sovmorron :D

nu ska jag typ gå och göra nåt :D

bloggar kanske senare idag :D lr så bloggar jag imorn :D

hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 mars 2011 16:58

hej :DD

nu e jag hemma :))

i skolan så hände inget sepcielt :OO det var bara tråkigt hela dan...men nt på rasterna hahah (Y) efter skolan gick jag hem till hanna o vi kollade på OC <333

hahaah ;DD

nu ska ja kolla på tv tror ja hahaha :DDD

imorn så e det skola... :(( som vanligt... -.-

 :DD   

nu har jag inget mer att skriva såå...

hej dåå <3333


//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards