♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 april 2012 22:05

Kom nyss hem från majbrasan, hade tänkt att vara kvar där lite längre men det blev kallt så vi gick hem.. var där med Melissa, Jessica och Esra! fast Esra drog typ sen?

Skulle tagit bilder men glömde helt bort det.. Gick runt runt och var allmänt random istället ;)

Nu ska vi kolla på BB och äta popcorn.

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 april 2012 15:33

Idag har vi inte gjort så mycket.. bara kollat på tv hela dagen typ! 

Sitter och kollar på fullt hus just nu och när den är slut ska vi väl fixa oss kanske? vet faktist inte.

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 april 2012 20:04

Hej!

Var ju i kista idag, efter kista så åkte vi till vällingby fast var inte där så länge.. 

Kom hem därifrån runt 6.. och nu har vi precis kommit in, var ute och gjorde lite random saker.

Först sprang vi ut barfota för att få lite sommar feeling och så men det gjorde ont så vi gick tillbaka och tog på oss skor istället ;)

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 april 2012 12:57

Är färdig nu, sitter och väntar på att jag kan gå och till bussen.. sen möter jag Molly i spånga ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 april 2012 11:16

Godmorgon.

Nu e jag vaken & har messat lite me Hanna, så nu har vi bestämmt att vi ska mötas halv 2 & åka t kista. Men nu ska jag typ sova lite till, tills klockan blir 12 hah sen måste jag börja fixa mig :)

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 april 2012 10:52

Good morning people!

Ska gå och fixa lite frukost nu och sen kolla på senaste avsnittet av djungelns drottning för jag har inte sett det än..

Senare idag ska jag och Molly åka till kista ;)

//Hanna

haahaha.....  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 23:31

Har bloggat sjukt dåligt idag men har inte pallat och så har jag inte haft något att blogga om, har ju inte direkt gjort något speciellt..

Tror jag ska kolla på gårdagens BB nu och sen vet jag inte riktigt men kommer nog inte blogga något mer!

//Hanna

 

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 20:37

Har haft hårinpackning i håret hela dagen medans jag har städat & kollat på massa avsnitt av one tree hill så nu ska tvätta bort det. Sen ska jag sätta mig framför Tvn m. en smoothie & kolla på en film som går på Tvn.

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards