♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 april 2012 22:12

Hej.. 

Ikväll har jag typ inte gjort någonting, har duschat, ätit och kollat på tv.. såg nyss morden i midsommer!

Men nu ska jag kolla på BB sen gå och lägga mej, skola imorgon också.. tycker den här helgen har gått väldigt snabbt.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 april 2012 17:09

Nu sitter jag och kollar på djungelns drottning och äter jordgubbar.. musigt mumsigt! 

Ska nog städa lite i mitt rum när det slutar och sen vet jag inte, har så tråkigt men är för trött för att göra något.

Åh vilka tråkiga inlägg jag känner att jag gör! nej men hejdå..

//Hanna

 

GCB

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 april 2012 14:59

Ska sätta mej och kolla på reprisen av GCB nu!

//Hanna

Hanna · Nu:

Sur

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 april 2012 11:43

Vaknade typ klockan 10 idag av att Tiger väckte mej -.- kunde inte somna om då, blev så sjukt sur! 

Kommer säkert somna någon gång under dagen.. Men ska gå och fixa lite frukost nu och kolla på tv typ.

//Hanna

 

sry

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 april 2012 08:01

Godmorgon!

Förlåt för att jag inte har bloggat sen jag kom hem från Egypten..men har typ varit skit trött.


Jag kom ju hem på torsdagen runt 11, gick och la mig, sen på fredagen gick ja t skolan, sen hem m. Esra. Gjorde innge spec på fredagen tror ja..kommer nt ihåg hah. Igår så va ja m. sophie & sen kollade jag på nån film.....Jag har vaknat väldigt tidigt idag för att vi ska typ sälja saker på en loppis t klassresan, ska typ va det 8..men a haha kommer nog blli lite sen :s Men måste fixa miiiig, kommer nog inte orka skriva om egypten, så det kommernog bli ett bilderinlägg, men det får bli senare för nu har jag bråttom :) ojuste efter loppisen ska jag åka t kusinerna för Axel fyller år!

hörs!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 april 2012 23:16

Kom nyss hem!

Är på ganska dåligt humör just nu, sur och har ont i huvudet.. men det går snart över tror jag.

Nu ska jag iallafall lyssna på musik och kanske kolla på något program.. vet inte om jag bloggar något mer idag för internet cpar lite.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 april 2012 17:37

Är klar nu, ska åka till mina kusiiner när alla andra blir klara.. Tror att någon har fyllt år! 

Ska äta där och så, kommer hem ikväll så bloggar då.

//Hanna

    

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 april 2012 16:21

Har städat lite men är inte klar, städade i kanske 20 min sen kände jag inte för att fortsätta.. men jag gör det imorgon istället tror jag.

Men nu har jag precis duschat och ska snart börja fixa mej! bloggar sen.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards