♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 april 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 22:12

hahaha nää asso jag orkar inte kolla på BB, så tänker gå och lägga mig. Kollar på det imorn :)

Godnatt<3

     

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 21:30

Nuuu kollar jag på DH, kollade på top model sverige innan. Sen efter DH så e det BB hah :) Men ska ta nått liiitet att äta nu ooch dricka hah...

   

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 20:51

Just nu sitter jag och äter middag, fick bli toast!

Ska vänta på att DH börjar.. kan plugga lite till idrott så länge för har inte direkt pluggat så mycket än.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 19:21

Fick nyss lite panik och trodde att jag hade glömt idrotts pappret i skåpet när jag inte hittade det i väskan och vi ska ju ha prov imorgon.. men hittade det nyss så ska sätta mej och läsa det en liten stund.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 16:44

Kom nyss hem, var ju på skansen med skolan och det sög! skiiit kallt och jobbigt..

Sen ringde Esra precis när jag kom hem så jag gick och mötte henne, sen gick vi till våran gamla skola och typ hälsade på där.. haha

//Hanna

Ser tjock ut..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 15:13

Kom hem för ungefär en halvtimme sen & ska snart börja plugga matte & idrott. Skansen va väl sådär hah det va väldigt kallt...oooch min grupp gjorde inte alla matteuppgifter hahaha vi bara skrev nått typ...jag fattade ingenting. Efter att vi gjort dom där uppgifterna gick Linnea, Julia & jag runt & försökte hitta matstället, det gick ju sådär...men vi kom fram iaf, vi åt maten, sen gick vi t lilla skansen lr vad det heter, sen t nån butik & sen åkte alla hem! Det blev inte direkt så mkt matte..hahaha

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2012 09:40


Hellu!

Nu har jag fixat lite med min matsäck & är helt klar fixad :) ska bara äta lite & borsta tänderna. Sen ska jag gå t skolan. Venne vad som händer efter skolan men kommer nog gå hem direkt, för jag måste plugga...

 

hörs när jag kmr heem!


//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards