♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 1 april 2012

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2012 22:11

Sitter i soffan nu :) och har kollat på partaj, fast nu sitter jag & kollar på BB, sen ska jag kolla på american horror story hahaahahah kul! Men ska väl gå & lägga mig efter det, så detta blir sista inlägget.

godnatt :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2012 22:06

Nu har jag kollat klart och såå.. kom också på att BB började 9 idag så jag får väl se på det imorgon istället!

Det var ju första april idag också, jag lurade faktist ingen för jag orkade inte hehe.. brukar alltid luras den här dagen, det är ju fett kul när folk går på det! Fast dom flesta fattar ju att man inte är seriös för nästan alla vet ju vilken dag det är liksom..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2012 21:10

Har precis laddat över lite bilder till datan så nu har jag lite mindre bildbrist ;)

Har också gjort en smoothie och ska sätta mej och kolla på djungelns drottning nu!

//Hanna

Bild från i somras, mitt hår ser sär ut!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2012 20:03

Hej! 

Har inte orkat blogga något idag men vi har iallafall typ inte gjort något alls.. vi satt och kollade på tv nästan hela dagen och sen gick vi ut och skrämde bort en duva för vi typ störde oss på att den satt utanför fönstret.. 

Molly åkte hem för ungefär en timme sen och då åt jag och duschade.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards