♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 28 april 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 23:31

Har bloggat sjukt dåligt idag men har inte pallat och så har jag inte haft något att blogga om, har ju inte direkt gjort något speciellt..

Tror jag ska kolla på gårdagens BB nu och sen vet jag inte riktigt men kommer nog inte blogga något mer!

//Hanna

 

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 20:37

Har haft hårinpackning i håret hela dagen medans jag har städat & kollat på massa avsnitt av one tree hill så nu ska tvätta bort det. Sen ska jag sätta mig framför Tvn m. en smoothie & kolla på en film som går på Tvn.

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 16:15

Hej! 

Har suttit och försökt fixa en sak hela dagen men det har inte gått så bra så är ganska irriterad just nu..

Ska sitta och kolla på tv någon timme nu tror jag sen så ska jag städa mitt rum ;)

//Hanna

 

omg

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 april 2012 11:32

Bloggade inget igår :O men det va nått konstigt m. internet...


MEN nu så funkar det & jag kan börja blooogga :D hah vaknade iaf nyss & ja sitter framför datan, ska inte göra nått spec idag, fast jag måste typ fixa i mitt rum så ska väl göra börja göra det. A o igår hände inte så mycket, gick direkt hem t. mamma, började packa, sen åkte t. pappa. Imorn ska jag iaf va me Hanna, ska åka t Kista & sova över!!

hörs senare :)

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards