♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 september 2011 22:30

hej :D

missade slutet på idol.. men jag e fett trött nu

ska gå o lägga mig tidigt idag! 

men imorn e det lördag :D yeey då ska jag kolla efter jeans för förra veckan när jag skulle köpa dom så va dom slut i kista så jag ska kolla om dom finns nån ananstans imorn ;) hoppas det!

det här kmr bli sista inlägget från mig idag så godnatt!

//hanna :D


 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 september 2011 20:42

hahahah fin dans ja dansade ;-) som hanna la upp!

men aja kollar iaf på idol nu :D hihi andre hade en annorlunda frisyr :P haha gillar nog den andra lite mer <3

men a kmr bli det sista inlägget för ida då hahah! 

(Y) ^^

   när vi hade joggat (Y) :)   fint fint ;-D   griiiiiisar, hah på idrotten när man igentligen skulle orientera, så stanade vi o kolla på dom gyliga grisarna<3hann gör typ en kontroll sak lr vad det heter!   gyyyligaa<3   väntade på pappa :P :D   (Y)   o såklart IDOL!<3 men aja nu måste ja gå!


hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 september 2011 19:30

hej :D

om en halv timme börjar idol ;) yeah 

jag missade igår för jag kollade inte på klockan o sen när jag såg att det va så pallade jag inte sätta på tvn.. men idag ska jag kolla!

nu spelar djurgårn mot syrianska :P djurgårn kmr ju vinna såklart! okej det står 0-0 men snart blir det mål haha

omg nån har gjort illa sig! :O inte bra asså.. HAHAHA nu tror ni att jag e värsta fotbollsfanet men jag råkade bara sitta här när dom ska kolla på fotboll ;P

jag ska gå till mitt rum nu o sen kolla på..... IDOL! så hejdå

//hanna :D

 hahaha molly dansar! :)

jag vet den e åt fel håll men ni får vända på datan ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 september 2011 18:36

hej :D

e hemma hos pappa nu o lyssnar på lite musik o kollar lite gammla youtube klipp me christian<3han e ju liksom bäääst!!!! <333 ;-D


skolan gick bra hade matte prov...det gick väl ganska bra :/

sen hade vi oxå skolfoto..gick snabbt ^^ 

vi hade idrott sista lektionen sen gick ja o hanna hem till henne :)

sen gick ja hem till mamma skulle packa o sånt sen hämtade pappa mig o så nu har ja varit hem här ganska länge ;P 


ska snart äta.. :D maaaaaat! ja gillar (Y)

:D<3


(Y) hahah<3

yeeeaaaaah ;-D<3

men aja hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 september 2011 14:39

fredag idag! 


hej :D

det va ju skola som vanligt och den va tråkig såklart..

sen slutade jag (hanna) 10 i 1 fast jag fick sluta tidigare så då slutade jag 20 över 12 :)

då gick jag till mollys gympa o dom skulle ha orientering, klockan 2 slutade hon 

vi ska gå o sova nu så vi bloggar senare ;)

//hanna och molly! :D<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 september 2011 16:21

hej :D

idag skulle jag (hanna) slutat 4 men jag fick håltimme sista lektionen så jag slutade samtidigt som molly... klockan 10 över 3 ;)

då gick vi hem till mig och nu sitter vi och äter lite :P haha

sen ska vi ut o springa! yeah vi äger ;D

nu mst vi skynda oss så hejdå<3

//hanna och molly!! :DD<33

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards