♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 17:10

hej :D

nu sitter molly och elin o typ gör elins läxa :P haha

så jag har lite tråk för jag tänker verkligen inte hjälpa dom liksom..

kl halv 8 så ska jag o molly följa med elin på hennes dans, hon går på disco ;)

den e en kvart så den slutar kvart över 8

men jag bloggar senare :D

//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 16:27

Heeeeeeeeeeeeeej :D

sitter hemma hos Elin nu :) hon måste läsa...asso det vi skriver haahha ;-D

vi har precis ätit två mackor :D

 

ida så va vi i skolan, det va nt så kul..meeen Hanna o ja hade randig tiiiiiiid o det e bra för att då kan vi "jobba" tillsammans <3 o japp sen gick vi till elin efter att vi hade slutat ^^

nu ska vi...vi vet nt :P

                     

  

hejdå!

/Molly & Hanna :)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 07:38

godmorgon!

snart ska jag typ gå till skolan.. börjar kvart över 8

sen så slutar jag 20 i 2 tror jag ;)

men jag bloggar när jag kmr hem, hejdå<3

//hanna :D

   hahahahaah :P

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 september 2011 22:16

heyy :)

kollar på anagina show e nu på avsnitt 25 ;-D 

Ana Gina Show

Kategori: Kultur och nöje

Del 25: Ola Svensson

hahahha ^^ den e slut snart.. då ska ja se ett till ;P

sen ska ja sova :D


efter skolan så va ju hanna o ja hos mig, sen så a gick vi ut gick runt lite, sen så träffa vi eliiin..vi gav henne en present..som hon nt fick hahahah så det va ingen present bara i ca 4 sek ;-D 

vi typ gick runt lite ute o sen så hitta vi en vagn som vi körde elin i hhahaha!

sen gick hanna o ja hem till henne o kolla på TV :)

   hanna :D hemma hos miiig ^^

:OO näe vi såg att desperate housewifes skulle gå igen<3<3<3<3       :D<3   en random cykel som låg på gatan (Y)   molly, hanna, elin :)   vaaaaagnen!!!!!!!! :DD

men aja hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 september 2011 21:04

oleg åkte ut.... :(

nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar :D

det blir ett väldigt kort inlägg :P hahahah hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 september 2011 19:00

hej :D

idag hade vi ju halv studiedag typ :D

då va vi först hos molly en liten stund o sen så va vi bara ute typ..

nu ska jag äta tacopaj och sen ska jag kolla på idol 

bloggar kanske senare idag men har typ ingen blogglust idag så det här kanske blir mitt enda inlägg idag.. vi får se

men jaa hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 september 2011 14:12

nu gör vi inge specielt, vi har ätit pizza o kollat på TV :D vi ska väl göra nått snart kanske typ gå ut lr nått ^^

vi vill ha coca cola ^^ hihihihi gott gott nuuuuu!

mkt fin bild hahah ;-D

men a var ett väldigt kort o ointressant inlägg :D (Y)

hejdå!

//Molly & Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 september 2011 12:23

hey hey :)

vi e hemme hos mig nu (molly) :DD vi har hem studiedag så vi slutade runt 11!

nu ska vi sova o hihihhi ^^HAHHAHAHA kanske nt..


imorrn e det nt hem studiedag :(( tråkiiiiiigt! då e det vanlig skola... -.-

men.......

   MINI BIIILEN!!!!!!!   karin skor ^^ molly skor ^^   hejdå! ;*

//Molly & Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards