♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 september 2011 08:27

heej!<3

lyssnar på musik :D<3 ska typ fixa mig eftersom vi ska typ mötas halv tio!

hihi kmr bli kuuuul!<33333333

bloggar senare blev ett snabbt inlägg :P

BRAAA LÅT<3<3<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 22:45

kollar på en film på TV:En just nu haha :D efter det ska ja duscha, sen ska ja gå o lägga mig<3 ska upp tidigt imorrn tyyp runt 8 lr nått :/ :) men det kmr endå bli kuuul imorrn!!!

blev ett kort inlägg :) bloggar mer imorrn (Y)

:D filmen! 

GLÖMT NT..VI HAR GJORT  en ny omröstning så rösta på den ;P

gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 22:11

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH!

bästaaa låten ju :D har fett många minnen av den :Phahah

men den äger seriöst!

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 19:59

älskar såna bilder! dom e så söta o sorgliga.. haha 

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 19:54

heeeeej!!!!

e hemma hos pappa o tråkar hahah nää men e glaaad, har precis reserverat bio, jag saknar dig <3 som hanna o ja ska se..först så ska vi åka till kista imorrn typ halv tio på morgonen så mste gå upp gaanska tidigt ;P sen så ska vi typ shoppa, kolla på uppträdande...sen så ska ska vi åka till vällingby o kolla på filmen (Y)<3 den börjar 20.20 :DD så vi kanske måste skynda lite för vi måste ju hämta biljetterna 19.50 o kista saken va typ "slut" 18.30 vi ska ju typ oxå stå i kö till signerar saken ;O men det hinner viiiiiiiiiiiii!!<3


men aja ska gå o äta o kolla på TV nu :D<3

kmr bilder nu:

   hahah vi e så ruuuliga!!!!!      mmmm :D kladdkaka!      Samma ;-)      LYSANDE ÖGOOON!   vi väntade på att pappa skulle komma hahah hade tråååk ;-D   vacker tass!<3   ;**

nu börjar IDOL ;*<333

hejdå;*

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 19:01

hej :D

idag i skolan så hade jag bara typ 2 lektioner :D

först hade jag NO sen skulle jag haft slöjd i 2 timmar men då blev det håltimme ist! haha jag älskar håltimmar!

men dom sa att det typ skulla komma en vikarie men det blev inte så

efter att jag hade haft håltimme så hade jag lunch o sen matte o efter matten så slutade jag! :D

då gick jag med julia och matilda hem till matilda o vi gjorde typ inget spec men jag va bara där en kort stund för sen skulle jag träffa molly 

nu ska jag typ göra nåt men jag ska gå o lägga mig tidigt idag för jag e typ förkyld o jag ska träffa molly i spånga tidigt imorn :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 september 2011 16:25

HEJSAN :D

idag e det FREDAG! we love fredagar ;D

men idag gick vi till lidl efter skolan ;) haha sen så gick vi hem till mig (hanna) o nu sitter vi o lyssnar på musik :D

men det här blir ett kort inlägg för att vi pallar inte blogga just nu..

men bloggar senare :)

//hanna o molly :DD<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 september 2011 21:56

snart ska jag sova :D hihih

vet inte riktigt när jag börjar imorn men det e typ tidigt..

hoppas jag har nån håltimme för jag gillar håltimmar! hehe

men jag bloggar imorn för jag e bäst :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards