♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 26 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 september 2011 22:08

hej!

har precis kollat klart på hollywood fruar o IDOL :D dåligt att robin kom vidare :/ asso på idol men aja :P

nu ska ja bara kolla datan lite, sen ska ja sova, börjar 09.20 imorrn :)o har bara tråk lektioner :( ingen e kul ^^ fast randig tid e bra för då ska hanna o ja göra lite homework hahaha den enda lektionen vi kan ha tillsammans...!

   HÖÖÖST!   VINTER!   TYP vår ^^   SOMMAR :D

gonatt ;*



Animated Picture

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 september 2011 21:08

nu är det svenska hollywoodfruar! :D 

jag kom på nu att jag har inte gjort bild 5.... men jag kmr typ göra den imorn för jag pallar inte nu! hahah men jag va en ful unge :( så det kmr bli svårt att hitta en bild som inte är jätte ful ;P

min moster är här nu för hon ska typ gå på nån kurs i kista så hon ska sova här idag 

men hejdå<3

//hanna :D

:O

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 september 2011 20:21

hej :D

idag va det ju skola för det e måndag.. haha

jag hade nästan 2 håltimmar ;) hade typ en och e halv för efter ungefär halva matten så kom det nåra o tog vårt klassrum o då fick vi gå :P

men sen hade vi skolfoto :O asså dom sa imorse på vår mentorstid att det va skolfoto klockan 11.... liksom dom kunde ju ha sagt det nåra dar innan -.- 

men nu ska jag måla naglarna så hejdå<3

kmr typ bara blogga en gång till idag!

//hanna :D

håller typ på att börja garva :D haha

muums! hehe

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards