♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 september 2011 21:32

heej :P

har kollat på TV :P true talent kolla ja på..o nu e det inge på Tven..:P

har jätte trååååk nuuu hhaha! ska försöka somna tidigt ida för e alltid såå tröött! haha fast kmr ändå va det men aja ;-D


skolan va ba tråk..

efter skolan så gick ja direkt hem...gjorde inge specielt<3

imorrn så börjar vi 09.40 o slutar 15.10 ;P venne vrf ja skriver det men a hahaha blääääääääääää!


 

SOOOOVAAAA ZZzzZZ...   :PPPPPPPPPPPP    

hahaahahahah :PPPP :DDD  


HAHAH hittade lip gloss hhaahh lip gloss a iaf nånstans o gjorde dette hahhaha kul ja eeeeeee lr nt hahahaahahahaahah!!!!!!!!!!!!!! tråk tråk tråk ;-)  

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH har så tråååkigt :P men aja ska gåååå nu hahaha lr asso haha :P nothing nothing!

hejdå ^^

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 september 2011 17:44

hej :D

idag har jag typ inte gjort nåt jag har bara kollat på massa filmer hela dan typ :)

snart ska jag äta nån kyckling lr nåt ;) 

jag har typ inget att skriva om just nu men jag har så tråkigt..

aja hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 september 2011 11:08

hej :D

jag e sjuk idag oxå :(

nu sitter jag o letar filmer som jag o jenny ska se för jag ska typ till henne på fredag :D

har hittat ganska många ;)

men nu kmr lite videosar ;P haha

ahahahah va gullig! 

hahaha söt o skuum! ;P

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards