♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 12 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 september 2011 21:46

jag failade lite o kollade inte på klockan så nu missade jag hollywood fruar o ja pallar inte börja kolla när det e en kvart kvar liksom.. :P

men jag kan ju kolla på det imorn lr nåt 

imorn börjar jag kvart över 8 men jag slutar 20 i 2 :D yeey tidigt!

fast jag kommer typ ändå vänta på esra o molly så då mst jag vara i skolan tills dom slutar om jag inte går hem o dom slutar sent -.- 

hejdå<3 bloggar imorn ;)

//hanna :D

bra låt! ;)


jenny jag tkr inte du ska sluta blogga för då kan jag inte läsa din blogg! :O

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 september 2011 20:33

hej :D

idag va väl skolan ganska tråkig som vanligt ;)

men efter skolan gick jag o ebba hem till julia och va där i typ en halvtimme o sen kom molly hem från tandläkaren så jag gick o mötte henne vid busshållsplatsen o så åkte vi till vällingby :D

vi köpte ett linne o sen köpte jag en kalender för man MST typ ha det till skolan -.- fett jobbigt! hahah

bara så ni vet så e jag molly dom som mosar saker ;P hehe 

det kmr komma videosar på det nån gång 

nu ska jag nog ta nåt att äta typ sen ska jag kolla på svenska hollywood fruar ;)

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 september 2011 15:17

Heeeeeej!

fick sluta tidigare ida, vi skulle sluta kvart över 3 men sluta tyo tio i haha :D 

e iaf hos pappa nu medans ja väntar..för ja ska till tandläkaren o tandläkaren ligger ju nära :P

efter det så ska ja hem..o va me Hanna :)<3 vi hade tänkt att åka till vällingby, men a a vi får se :)) hihi ^^


skola va bara tråkig.


... :/ hahaha!


bloggar senare (Y) hejdå<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards