♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 22 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 22:03

heeeey ;*

lyssnar på muuusik!!<33 nuuuuuuu!

har precis kollat klart på TV:en kolla på sol,fest o orlpliga föreldrar (Y) o sen kolla ja på parlamentet :)

men ska blogga, kolla lite bloggar sen ska ja sova :D börjar 8 imorrn -.-' ååhhh orkar nt :/ men aja iaf måste ju gå till skolan hahha ;-)

hahah corn flakes.... vääldigt tråkiga  ^^   yeeaaaah ;-D   kolla tv kolla tvvvvv!   hahahahaahah dööör!!!! :3<3

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 21:12

hej :)

nu har jag städat lite :P haha

men som vanligt så har jag failat lite o jag trodde att sol, fest och oroliga föräldrar började 9 men det gjorde det inte så nu har jag missat det den här veckan igen.. men jag får kolla på datan nån gång ;)

nu ska jag göra lite matte o dricka nåt för jag e törstig!

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 20:19

hej :D

nu ska jag städa mitt rum..

sen kmr det vara jätte fint :D kanske inte då men jag ska typ städa hela helgen så efter helgen så kmr det vara jätte fint :P asså jag komr inte direkt städa hela helgen för liksom det tar ju inte flera dar men jag är så seg så det tar en stund för jag brukar ta ganska långa pauser ;) hehe

nu ska jag börja så hejdå

//hanna :D

hahahha det där e jag just nu! visst e jag fin :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 18:36



 Fredagar


alla älskar ju fredagar! det e ju liksom då helgen börjar ;D


Nyköpt!


när man har köpt nått nytt :D












Håltimme



det e så skönt att ha håltimme för då kan man gå nånstans lr nåt o typ göra nåt kul o slippa lektion ;D

Regnigt & kallt




det regnar så mkt o det e jätte kallt på morgonen och på kvällen



Prov


jaa..


Bloggar med lösen


vrf har man en blogg med lösen? då e det ju bara några som kan läsa o man vill ju ha så många läsare som möjligt!


//hanna och molly! :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 18:19

cloud2 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

feel sofa2 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

feel sofa 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

shelter bunksofabed1 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

shelter bunksofabed21 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

shelter bunksofabed31 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

bedroom books 16 of the Most Extreme & Modern Beds Youll Ever See

090c455fea9caffd

18

//hanna och molly! :DD<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 17:36

vi ska inte se nån film för vi hittade ingen.. haha

men vi kollar på tv ist! just nu kollar vi på scrubs ;) bara det vi skulle säga

//hanna o molly! :DD<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 17:01

hej :D

nu sitter vi hemma hos mig (hanna) och typ gör ingenting..

snart ska vi typ kolla på film!

vet inte vilken vi ska se men det skriver vi sen ;)

men nu ska vi leta efter en film så hejdå<3

//hanna o molly! :D<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 september 2011 08:50

hej :D

snart ska jag till skolan..

jag börjar 9.40 idag! yey då får jag sova :D

men jag slutar klockan 4 -.- inte så kul

jag gillar inte torsdagar men imorn e det fredag ;D jag älskar fredagar för dom e korta 

hihi den här veckan har gått fett snabbt! det e ju snart jul :O haha nää men om typ 3 månader kanske? :D

aja nu ska jag lyssna på musik ;) hejdå<3

//hanna :D  omg! min hand brinner upp :O HAHAHAHAH

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards