♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 20 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 22:55

haha braig (Y)

:D<3<3<3<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 22:10

hej :D

missade mkt av idol för vi va ju me o kollade på elins dans :D hahah det va kuul!

så nu kollar ja på anagina show bäääst ^^

hemma hos elin så kollade hanna på oth, ja o elin gjorde hennes läxa hihi det va kuuuul allt e så kuuuul...sen så typ målade ja mina naglar o dom kollade på oth sen så åkte vi till elins dans o..ja :) rulig dans, som hanna o ja har lårt oss..typ!

   hahah det första vi gjorde när vi kom till henne va o sätta på denne låt, haha vet nt riktigt vrf..typ för att hanna o ja sjöng på den påvägen till elin ;-D      hihihi goda klubbor som vi fick av eeelin :D<3      elins fina foton :D på oss mest da hhah o christian beadles, mattyb, hellcats o coca cooola hihi ^^   vi vi viiiiii   mera vi vi viiii!   disco disco boom boom! hahahaha (Y)   elins kooonstiga svanska läxa!!!!! ;-D men skrivboken e fiiiin<3   dom kollar på one tree hill (Y)<3<3<3      ja o elin som...åkte runt på golvet o garva ?? hahahha :DD      elin dansar!! disco disco boom boom!   hahahahahah! 

men iaf imorrn så börjar ja 09.20 lr 40 kom nt ihåg :DDD braaaaa!<3 

ååhhh vi har idrott...tråååk -.-

men nu ska ja kolla på nåra avsnitt av anagina show sen ska ja sova :D

gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 17:10

hej :D

nu sitter molly och elin o typ gör elins läxa :P haha

så jag har lite tråk för jag tänker verkligen inte hjälpa dom liksom..

kl halv 8 så ska jag o molly följa med elin på hennes dans, hon går på disco ;)

den e en kvart så den slutar kvart över 8

men jag bloggar senare :D

//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 16:27

Heeeeeeeeeeeeeej :D

sitter hemma hos Elin nu :) hon måste läsa...asso det vi skriver haahha ;-D

vi har precis ätit två mackor :D

 

ida så va vi i skolan, det va nt så kul..meeen Hanna o ja hade randig tiiiiiiid o det e bra för att då kan vi "jobba" tillsammans <3 o japp sen gick vi till elin efter att vi hade slutat ^^

nu ska vi...vi vet nt :P

                     

  

hejdå!

/Molly & Hanna :)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 september 2011 07:38

godmorgon!

snart ska jag typ gå till skolan.. börjar kvart över 8

sen så slutar jag 20 i 2 tror jag ;)

men jag bloggar när jag kmr hem, hejdå<3

//hanna :D

   hahahahaah :P

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards