♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 25 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 september 2011 21:42

Hej :D nu kollar jag på nån film.. Fast jag fattar inte så mkt av den Imorn börjar jag 9.20 och så slutar jag 15.15 ;) Haha nu kollar jag på en annan film och den verkar bättre :) yeah Jag vill lägga upp bild men det funkar inte så jaa.. Hejdå<3 //Hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 september 2011 18:13

hej :D

kollar på oth lr a nu e det reklam :P<3


va hos mormor ida :D typ hela dan kom typ hem...a nån gång har, ätit maat (Y) o efter one tree hill så ska ja duscha, ska ja kolla på..partaj senare :D<3<3


imorrn så e det skola :/ börjar 09.20 o slutar15.15 :P seent tkr ja hahh fast a endå nt... har bara tråkiga lektioner teknik, no, spanska, engelska o svenska. det gör dagen mkt lääängre när det e tråkiga lektioner liksom!!!!


meen åååh det går typ nt o lägga upp bilder..så det blir inga bilder :/ hihi ^^

läskiga jaaaag hahahaahahh!

hahahah men aja nu börjar det hejdå ;*

//Mollyy<3 



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 september 2011 14:54

hej :D

nu har jenny åkt hem.. idag gjorde vi inget spec, vi har typ bara kollat på tv

snart ska jag kolla på film :) hihi 

har inget att skriva nu.. känner mig tråkig!  men jag bloggar senare när jag har nåt att skriva ;)

//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 september 2011 11:24

hej :D

har precis ätit frukost ;P o nu vet ja nt vad ja ska göra, jo ska typ klä på mig, sen typ nån gång ida så ska vi åka till mormor... :P

hahahaha elin dansar..fast det där va uppvärmingen! :D
 

jaA när elin kröp runt på golvet :P! o hanna kollar på oth<3
   

hahahahha nu kmr biiiilder :P

   haha gammal bild från i sommras...nt jätte gammal då men a :P   hahahh ;-D   katt katt kaaaatt! som nt ville va me hos sen :/ haahh<3   i fredags :D      när ja gick hem :D hahhaha hejdåååååååå sa vi dååååååå ;-D<3      HAHAHHAHA! nä men nu ska ja klä på miiig :D hejdå ;*

//Mollyy<3
 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards