♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 8 september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 september 2011 23:12

Blingee

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 september 2011 20:07

hej :D

nu kollar jag på sol, fest och oroliga föräldrar ;D

idag va jag ju sjuk oxå ;( men imorn ska jag till skolan :) efter skolan ska jag åka till liljeholmen och träffa jenny :D sen ska vi hem till henne o så ska ja va där hela helgen typ :D

jag ska åka direkt efter skolan för jag pallar inte gå hem o sen tillbaks så jag mst ha me mig mina saker till skolan :/ ganska jobbigt tkr jag :P hahah

har inget mer att skriva så nu kmr en bild på mig o jenny ;D 

   //hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 september 2011 19:50

Animated Picture


hahaahhah roliga chippset :P<33333333333

äter macka nu hihi ska äta lite mer macka snart när ja ätit upp den här mackan o så kanske ja tar en till macka hahaahah mkt mackor ;-D

men aja ska snart kolla på................


SOL, FEST OCH OROLIGA FÖRELDRAR (y) kuuuuuul!<333333333

det ja vill säga :D hahaha!

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 september 2011 17:57


Animated Picture

Animated PictureGlitter GraphicsAnimated PictureAnimated PictureAnimated Picture'

heej :D hahah har typ gjort hundra såna biiiildeer :D kuuuul!

men jag har haft så tråkigt..o sen så hittade ja den sidan o haha då hade ja kul igen ;-D fast a fick typ göra om tusen gånger för datan stängs av HELA tiden!!! :/

men nu kmr den nog nt göra det längre ;-D

hahaha nu iaf så ska ja görs fler ruliga bilder..<3


i skolan så va det trååååk men den va nt lika låång som dom andra dagarne..kändes det som...vääldigt bra (Y) :P gjorde inge efter skolan gick hem..o gjorde biiiilder hahahah ;-D

men nu ska ja nt göra nått..kolla på Tv lite senare :D

hejdå! ^^

//Mollyy<3







✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards