♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 september 2011 21:28

just nu gör ja inge :P ska typ kolla på parlamentet hihi kuul ^^

sen efter det ska ja typ sova..börjar 8 imorrn :/... kmr dööö!


hahah på lörda så ska hanna o ja åka till kista..för att se ulrki, mangemaker, mohombi o typ jeadward hahah fast jedward e ju nt direkt så jätte kul ;-D  o kolla på jag saknar dig om det går :) o shoppa såklart Likes Achievement hhihihihihi ^^



men inge mer blogging today..nu ska så börjar det ;P 

hjdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 september 2011 19:57

hej :D

hahahaahah molly lurade mig :P hon sa att när man gillade den där se personen vi alla hatar grejen så kom jag upp o det gjorde ju det på min oxå såklart så jag ba HAHAHAHAHAHA whaaat? :PP 

sen 10 min efter typ hon ba SKOJA -.- hahahahaha

iaf så slutade jag 4 idag.. fett sent :P inte så kul men då gick jag o molly till vårdcentralen :PP hahahahaha

sen gick vi typ ingenstans vi va bara ute lite..

men imorn e det..... FREDAG! :D

yeah jag ÄLSKAR fredagar! dom e korta o sen e det helg liksom :D

men nu ska jag gå och duscha sen ska jag kolla på sol, fest och oroliga föräldrar sen ska jag kanske sova? jag e fett trött idag 

men hejdå

//hanna :D

     HAHAHAHAH OMG!! när vi va vilse i den där kostiga backen som inte ens va en riktig backe :PP det va sååå jobbigt att komma tillbaks till den riktiga backen! :O

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 september 2011 15:35

heej ^^

sluta typ tio över tre :D o gick till pappa för ja ska vänta på att hanna slutar..hon slutar typ 4 :P sen så ska vi gå o hämta lite glas från vårdcentralen hahahahahaha ;-D


skolan va tråk nt så jätte jobbig o lång....! men aja

men bloggar mer när ja kmr hem nu ska ja lyssna på muuusik :)<3333

haahhahaahaahah "vår" vagn!! :D<33  

hejdå! ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 september 2011 20:38

heeeej :D

ska kolla på svenska miljonärer senare foki e me! :D nu kollar ja lite bloggar (Y)


haha hade nt mkt o skriva har ju nt gjort så mkt ida :/ <3

men nu krm bilder från ida :

   hihihi HM hanna molly ;-)      blåååsingt :P   :D<333

 

hihihihi ^^

bilder...från hahahahaha nån gång : 

     för stora :/ hahah ;-D        HAHAHHAHHAHAAHH VÅRA BEN VA KORTAAA :P   VÄLLINGBY! hahahahaha........ HANNA!!!! ;-D

hahah det va bilder från när vi var i vällingby :DD

Blingee

hahah PUSS! ;*

Blingee

:DD hahah

nu börjar det hejdå<3


men hejdå! <3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 september 2011 20:19

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 september 2011 19:10

hej!

idag va skolan tråk men jag fick håltimme sista lektionen för vår lärare skulle till stan :P hahaha men hon skulle typ på möte

då väntade jag på molly sen gick vi typ bara runt ute vi skulle träffat en liten person men nej nej! haha

men jag har haft as ont i halsen hela dan! jobbigt

nu ska jag göra lite spanska ;P hehe men sen ska jag kolla på svenska miljonärer lite senare :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 september 2011 22:47


ska gå o lägga mig snart :D e trööött!


va ju me hanna ida :D vi gick skolan (gammla skolan) o först mosa våra glassar ;-) för vi såg att alla lärare hade typ möte o vi skulle ditt för att vi ville kolla en sak hos peter :D

sen så gick vi till syster o prata me henne o gjorde nya fina lappar..o tog slut på henne tejp hahahaha!

sen så va mötet slut då da o kollade skaen ..sen gick vi o mosa våra burkar, sen gikc vi hem till Hanna va inne på datan ett litet tag :) sen så skulle ja hem o äta/ göra matte :/....

men aja nu ska ja iaf sova :D

   

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 september 2011 18:48

bara för att vi har lite tråk så kmr det nåra videos här ;) hahahah (på fyllon)

HAHAHAHAHA skööön!

hahahaha det e byxor om ni inte ser det för vi såg inte det först ;P

hehehehe roliga!

men nu pallar vi inte mer så hejdå<3

//hanna o molly :DD<33

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards