♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under september 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2011 21:10

   haha när ja hade tråkigt hos mormor ^^   :) <3   mini ledsen :( ;-D   ähhh! hahah<3   väntade på tåget :D   hhahah venne riktigt vrf, men det e angnes penna som ja låna..o nu så har ja glömt ge tillbax den... :D   HANNAAA!<3   MUNKAR vi köpte tre för 20 (Y)<3   

     påväg till agnes.....!!!! :D   hennes marsvin :D som hon nt har döpt än :P<3 den va rädd ^^   hahah mitt fina halsban.. o hanna i bakgrunden ;-D  yeeeaah! när v hittade lite låtar till vårt träningspass :D

uuuuh förresten efter träningspasset så gick vi ut o jogga :D faktiskt i 30 minuter (Y) o imorrn så ska vi göra det igen :D för det e då vi igentligen ska jogga :D sen så ska vi kolla på elins dans imorrn oxå eftersom vi kmr typ jogga där...tyyp ;P

hahah blev nt sista inlägget men det här blir det sista för ida..så nu säger ja..

hejdå o gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2011 20:48

heeeeeeeeeeeeeeeeeej :DD

e glaaad för vårt inernet funkar nuuu hihi (Y)<3

kollar iaf på idol nu :D sen så ska ja göra nått sen så e det ju idol igen :D måste ju kolla vem som åker uuut! hahah nt Andre iaf.. kmr dö om han åker ut, han e ju bäst!


men aja det va skola ida, o efter skolan så åkte ja hem till Agnes åkte bak på hennes cykel (Y) hahah<3 

sen så va hanna precis utanför henne när ja skulle gå hem..o då gick vi hem till henne...<3

nu har det börjat :D bloggar imorrn :) eftersom det e sista inlägget så säger ja..

hejdå o gonatt ;*

//Mollyy<3



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2011 20:00

hej :D

nu börjar idol! yeah

sen ska jag kolla på nåt.. men förut så gick jag o molly ut o sprang efter vårt träningspass ;P hahah vi kände för det liksom

men jag försökte ladda upp bild men det e nåt fel på den här saken så det går inte..

det här får bli ett bildlöst inlägg ;(

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2011 17:46

juuuste! vi mst blogga ;D hahahah

nä men nu sitter vi o kollar på tv och har lite flum! :D 

molly har precis sätt ett fönster hemma hos mig som hon inte har sätt förut -.- 

nu står hon o dansar salsa typ..

idag slutade molly klockan kvart över 2 och jag slutade typ halv 3 men jag skulle slutat 10 i 3 ;)

imorn e det torsdag hah! då ska jag o molly springa vi kmr äga ;D

nu ska vi gå men vi bloggar senare ;)

//hanna o molly!<33

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 september 2011 11:44

Heeej! E i skolan o väntar på att lektionen ska börja, bloggar från Julias iphone hihi kul^^ lektionen börjar tio över o sen har vi idrott...vi har orientering!! Hemma så funkar ny internet så ja har inte kunnat blogga :( men aja hoppas det funkar när ja kmr hem ;) men sen efter idrotten så har vi no sen slutar viiiiii<33333 men aja börjar om 4minuter så hejdå<3 //mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 september 2011 21:59

nu kmr bilder!! :D

   hahahahahah!   :P    jag tar ut colan ur skåpet ;P   johanna står på vägen :P  yeah ;D

 

okej failat jag vet men vi kunde inte ställa kameran men vi satt sådär på riktigt! asså johanna satt i solhem o jag satt i nåt annat vi vet inte riktigt vad det är för nåt ;) 


   

hihihihi :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 september 2011 19:30

hej :D

nu har jag precis duschat ;) ska typ göra lite NO nu -.- men det e typ prov snart såå..

sen ska jag kolla på idol! men förut åkte jag, esra och molly till vällingby för esra skulle köpa ägg.... hahahahah nä men hon skulle handla ;P

snart ska jag ladda upp bilderna från dagen så do kmr om typ nåra timmar ;)

//hanna :D

305821_202286666503717_195497650515952_487550_277881757_n_large


Tumblr_ls6oql90ym1qadsu2o1_500_large



✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards