♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2012

nej

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 april 2012 07:29

Godmorgon!

Jag är trött... men iaf så e jag typ klar fixad & ska vänta tills jag kan gå & möta Hanna. Venne vad jag ska göra efter skolan hah men vi får väl se. Har iinge att skrriiiiva hihi.


hejdåå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 22:15

Ska fixa massa saker nu sen gå och lägga mej, börjar typ 10 över 8 imorgon och kommer säkert försova mej så det blir ingen bloggning på morgonen..

Men nu måste jag göra dom dära sakerna så vi hörs!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 22:00

pool områådet :D

Fick ett eget hotellruuum :D hahaha!

         

hahahahaha inte så jätte ruliga bilder...det finns fler bilder också..men dom kanske jag lägger upp i vanliga inlägg lite då & då :P hah Kommer iaf inte ha så mkt bildbriist, yeeeey!!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 21:00

Har suttit och pratat med Jenny i telefon i ungefär en timme nu! 

Men nu ska jag fixa något att äta sen kolla på gårdagens BB, såg ju bara slutet igår..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 20:30

Nu har jag precis kollat på det senaste BigBrother avsnittet. Och ska förtsätta kolla på Tv nu.

a I skolan så hände inte mycket, jag & Clara va jour (man städar i skolan typ) så vi missade typ 3 lektioner NO, spanska (jaaaaa!!) & engelska. Och efter skolan va ja ju m. Hanna hah :)

ska fixa m. egypt bild inlägget snart också hah hejdå!  

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 18:00

Har suttit och tagit massa webcam bilder så nu blir det bildboomb!

//Hanna och Molly

                                       

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 16:39

Hej.

Kom hem för en stund sen, sitter och kollar på tv nu och ska typ gå och ta något att äta.. 

Sen vet jag inte vad vi ska göra direkt, blir väl att typ inte göra någonting! Vi har ändrat vår presentation också ;)

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 april 2012 08:55

Ska dra till skolan nu! hörs när jag kommer hem..

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards