♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 mars 2011 17:24

hej :D

idag e det FREDAG!! :DD

men det snöar :( jag trodde det skulle bli vår :(

idag var det skola :( som vanligt

det hände inget spec i skolan men efter så gick vi ut med mini och så hände det en rolig sak :D haha

sen gjorde vi en sak... kan inte säga vad för det e hemligt :)

men nu ska jag kolla på tv lr nåt :D

så hejdå<3

//hanna :D

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 mars 2011 21:31

hej :D

jag kom hem från handbollen för ganska länge sen :D

jag hann se lite av sveriges värsta bilförare :D det var kul haha

men jag sa ju att jag skulle lägga upp bilderna idag men jag hinner inte men jag lovar att jag gör det imorn :D

nu kollar jag på en rolig film :D haha

jag har inget mer att skriva nu så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 mars 2011 16:59

hej :D

nu har molly gått för längesen :P

men nu kollar jag på tv :)

snart ska ja typ äta sen om typ en timme ska ja åka till handbollen

men jag har inget mer att skriva så hejdå<3

//hanna :D


rösta på vår omröstning :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 mars 2011 14:32

hej hej :D haha

som rubriken säger så ska molly hem kl 3 :P hahahaha

men idag så va det tråkigt i skolan hahahah :) men det e kul på rasterna :D

sen på sy slöjden så gick det inte bra för mig (hanna) :P

jag hann bara sy jätte lite för att varenda gång jag sydde på mitt tyg på symaskinen så blev det fel men när läraren sydde på ett annat tyg så gick det... haha

men nu ska vi äta :D haha

bloggar mer innan lr efter handbollen :D

hejdå<3

//hanna och molly :DD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 mars 2011 20:30

hej :D

nu e ja hemma från handbollen :D

men idag va det sovmorron :D haha

sen efter skolan gick vi till en park och där va det massa dagisbarn som kom fram till oss och började ställa massa konstiga frågor :P hahah det va ganska kul :D

sen har det väl inte hänt så mycket mer... inte vad jag kan komma på iaf :)

men imorn e det torsdag :DDD torsdag är en bra dag för sen e det fredag och jag älskar fredagar :DDD

nu kollar jag på glee :D haha

men jag skulle ju lägga upp bilderna igår men jag orkade inte så jag gör det imorn istället :)

jag har typ inget mer att skriva så jag bloggar imorn :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 mars 2011 21:01

heej :DD

nu kollar ja på desperate houswifes :DDD

det var bara det jag ville säga :P haha

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 mars 2011 16:25

hej nu e jag hemma hos miig :))

nu kmer lite bilder från igår :D

  hahaah fin :D         hehe!!   en tomte    fin bild :D        

    

hahaah nu kmr en bild på en påse som hängde i hans träd :P

   hahahaah :D nu kmr 2 bilder från när vi var hos karin :DD

   karins syster :)

    karinnnn!! :D

haahahah dom gjorde samma sak hahahh kul!! hehe :D


hej dåå :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 mars 2011 16:14

hej :D

ida var det skola :(

i skolan var det tråkigt :( som vanligt :P

men idag hade vi spanska

och vi har typ fått bestämda platser :O kill och tjej platser asså på spanskan :P

molly var här förut :D men nu har hon gått... vi gjorde typ inget

ikväll e det desperate houswifes :D det går kl 9 på femman :D

det e bäässst :D hhaha

nu ska jag typ gå :(

bloggar senare :D jag kommer typ att blogga om en timme lr nåt för jag skulle ju lägga upp bilderna :D

hejdå<3

//hanna :D

  :DDDD

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards