♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 mars 2011 20:38

hej :D

nu kollar jag på familjenannorlunda :D haha

men idag när jag och molly var ute så tog vi lite bilder :D

fast nästan ingen blev bra :(

men vi kanske ska lägga ut nån fast vi tog med mollys mobil så jag kan ju int lägga ut dom :P haha

men sen när vi kom in så gjorde vi en jätte rolig sak men tyvär kan jag inte säga vad vi gjorde för det e hemligt :D hahah

imorn e det spanska :( så jag måste gå upp tidigt :(

sen e det en lång dag i skolan :( vi slutar kl halv 3 

men jag kommer inte kunna lägga upp bilder från igår idag men ja gör det imorn istället :D

men nu har jag inget mer att skriva så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 mars 2011 15:45


RÖSTA PÅ VÅR OMRÖSTNING!! :D


//HANNA OCH MOLLY :DD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 mars 2011 15:04

hej :D

idag e det måndag :( måndagar e tråkiga 

men idag så var det skola :P hahah

det var typ bara vanliga lektioner

men nu e molly här :D 

vi vet int vad vi ska göra :)

men snart ska vi typ göra en ny header :D den kommer bli jättebra :D haha

men den kommer kanske om en lr två veckor kanske :D

sen ska vi gå ut :D

men nu har vi inget mer att skriva så hejdå<3

//hanna och molly :DD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 mars 2011 21:56

hej :D

jag kom hem från matchen kl 9 typ :D

det va kul där :D haha

men i slutet av matchen så ville alla typ ha autografer och jag fick sex st :D

men alla sprang typ runt jätte mycket och ville ha typ allas autografer förutom jag och emma som bara tog den som va närmast :D

men sen fick vi en bra oxå :D som några ville ha men inte fick :P haha

men jag ska typ kolla lite på tv nu sen ska jag gå och lägga mig :)

just nu kollar jag på pretty woman :D

jag tog lite bilder oxå men jag orkar inte lägga upp dom nu men jag kanske gör det imorn :D

men nu ska jag gå :( så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 mars 2011 11:57

hej :D

idag ska jag gå på den där handbollsmatchen med handbollslaget som jag skrev igår :)

men innan de måste jag städa mitt rum och ja ska typ göra det snart 

fast först ska jag äta frukost :)

men jag kanske bloggar innan lr efter matchen :D

nu ska jag gå och äta frukost så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 mars 2011 18:56

hej :D

idag e det lördag :D

men idag har ja spelat handboll

vi spelade två matcher

sen jag kom hem så har jag typ inte gjort nåt spec :)

nu ska ja typ äta chips och kolla på tv :D

imorn ska vi typ åka och kolla på sverige mot slovakien med handbollslaget :)

fast det e typ kl 6 tror jag :)

men jag kommer typ inte blogga nåt mer idag tror jag :(

så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 mars 2011 19:30

hej :D

ida var ju vi med karin :D

men då skulle vi typ åka till hennes skola och möta henne där :D

men då gick vi av en station innan vi skulle gå av :P haha

sen åkte vi till vällingby för karin skulle typ köpa några saker där :)

sen åkte vi hem till henne och kollade på the grudge 2 på youtube :DD haha men vi hann inte se klart hela :(

sen va ja och molly tvungna att gå hem haha det va kul på vägen hem :D

men nu har jag precis ätit och jag vet inte vad ja ska göra :)

men imorn ska ja spela handbollsmatch

men jag bloggar mer imorn :D

hejdå<3

//hanna :D

   sommar!! :DD

   jag och karin :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 mars 2011 20:56

hej :D

nu kollar jag på sveriges värsta bilförare :D

lr det e typ slut nu :P

men jag kom hem från träningen för inte så längesen

idag har det typ inte hänt nåt 

jag och molly kollade på dear john efter skolan :D den var bra :)

imorn e det fredag :DD jag älskar fredagar!!! :D

men imorn ska jag och molly typ träffa karin efter skolan :D

nu har ja typ inget mer att skriva så hejdå<3

bloggar mer imorn :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards