♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 mars 2011 17:38

hej :D

idag va det tråkigt... men det hände typ inget spec haha

efter skolan så var det kul :DD haha

men sen så tog vi lite bilder :D till vår header :D haha

men idag i skolan så var hulda sjuk :( haha hon e en av våra nya bästisar :P haha

förut så kollade vi på sista filmen :D den va bra :D

men dom filmer vi hyrde hette wedding crashers, chasing liberty, sleep over, bridget jones dagbok och en annan film som va konstig :P hahah

men nu har vi inget mer att skriva men bloggar senare :D hejdå<3

//hanna o molly :DD

...

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2011 20:04

hej :D

nu kollar jag på tv :D fast det finns typ inget att kolla på :(

men idag så var vi ju i kista :D men ingen köpte nåt

vi såg never say never :D haha den va väl typ bra... haha men jag skrattade jätte mycket i början :P

idag ställde man ju om klockan så när jag vaknade och kollade klockan så trodde jag den va halv 12 men då var den ju halv 1 :P haha

men nu har jag inget mer att skriva så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 mars 2011 21:02

hej :D

nu sitter vi och kollar på film :D

vi har glömt att säga att molly sover över hos mig(hanna) idag :DD

nu slutade earth hour men vi missade att göra 8-9 så vi kör 9-10 ist :D så nu har vi släckt alla lampor och det e jätte mörkt :D

mina föräldrar e borta på middag nånstans så vi e ensamma här :D

men idag va jag på match.. vi vann den första och förlorade den andra 

efter det åkte jag till vällingby och mötte molly :D och då köpte vi skor till mig :D

när vi kom hem så gick vi köpte och köpte pizza och gick hem till molly och hämtade hennes saker :D

sen så kollade vi klart på filmen som vi började se igår :D och den var jättebra :D

snart ska vi kolla på flera filmer :D

imorn ska vi åka till kista och se på bio :D

bloggar kanske senare :D

hejdå<3

//hanna och molly :D

500

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 mars 2011 20:51

NU E DET VÅRT 500:DE INLÄGG!!!


:DDDD<333



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2011 19:10

hej :D

idag va det skola :( det va tråkigt haha :P

sen så gick vi och hyrde film :D

vi hyrde typ 5 filmer säger vilka sen :D

vi såg en och en halv :P haha men vi ska se resten imorn :D

nu ska jag gå och äta :D bloggar ikväll :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 mars 2011 20:47

hej :D

nu e jag hemma från träningen :D

imorn e det fredag!!! :DD haha

men idag så hände inget spec...

efter skolan så gick vi till esra fast vi va inte där men vi gick dit och så kollade vi in genom fönstret sen gick vi hem :P fast vi va ju med henne för vi går ju inte bara och kollar in i nåns fönster :P

men nu har jag inte så mycket att skriva men imorn blir det kuul :DD haha

nu ska jag gå så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 mars 2011 17:24

hej :))

nu e jag hemma (Y)

va i skolan ida, det va nt kul :(( de e aldrig kul...men rasterna va roliga :DDDDD

efter skolan gick ja till hanna o vi var ute i parken :)) o sen gick vi hem o kollade på OC o hairspray, fast den gammla :OO

´nu kollar ja på TV

   dom nya :DD     dom gammla :DD

hahaahha den va nt så bra  hihih ;DD

hej dåå :DD


//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 mars 2011 22:02

goood natt :DD

nu ska ja sova (Y)

(kort inlägg)


//Mollyy<3



✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards