♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 maj 2012 15:51

heeej!

Kom precis hem, satte mig direkt i sängen framför datan &...äter brända mandlar :D som ja köpte i/ på (hahahaha) skansen..fick djur & natur som tema,, det va inte så jätte kul där va så himmla kallt & blåsigt. Filippa, Petra, Julia & jag satt typ inne vid maten/ resturangen & sov hah iaf jag, för ja va as trött. 

 

//Mollyy<3  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 22:34

Nu ska jag gå & lägga mig...imorn e det tema dag så ja..vet fortfarande inte vad jag har för tema, men ska typ gå t min lärare kl8 imorn & fixa allt..jobbigt.

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 21:51

Satt och kollade på värsta random filmen nyss.. Glömde att BB började klockan 9 idag så har missat det och det känns ju fett random att börja kolla nu så kollar väl på det imorgon istället ;)

Aja ska sitta och göra ingenting i typ en timme kanske, sen ska jag gå och sova.. börjar 9 imorgon för vi har tema dagar!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 19:08

Kom hem för typ en timme sen.. Det var så sjukt jobbigt att åka hem idag för hade typ ont överallt och var jätte trött så tänkte ringa och fråga om någon kunde hämta mej i spånga men nej såklart ska ingen svara så jag fick gå hem och hade feeett ont i benen -.- men direkt när jag kom hem la jag mej på golvet och typ somnade.

Men nu ska jag duscha och sen äta middag om den är klar!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 18:00

vikarien luktar BLÄ!

//Mollyy<3

Wii

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 17:04

haha har fixat mitt rum nu & försökt fixa med wii konsolen som man inte andvänt på 3 år hah men ska ha den för att träna! Väldigt bra..men a det e lite knas me den just nu så får se om det går. Men ska snart äta mat & senare ska jag hoppa in i duuuschen :)

  

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 12:38

Godmorgon, vaknade för en halvtimme sen ungefär..

Har städat lite och nu ska vi gå och göra en smoothie till frukost.. ska kolla på någon film också!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2012 12:20

Ligger & kollar på BB live/ 24/7 nu..har typ kollat sen kl 8 haha ingee liv, men har inte kunnat sova, för Mini var as konstig han hade typ ont nånstans..aja nu värkar han va ok iaf. Men ska typ fixa lite i mitt rum osv.

förra sommarn :D


skrver senare..

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards