♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 maj 2012 22:59

Har inte bloggat något idag för har verkligen inte hunnit..

Idag hade vi sista temadagen, det var väl helt okej.. efter skolan så gick jag och Molly runt i spånga i 2 timmar typ tills hon skulle ta spruta, efter vi hade gjort det gick jag hem och var hemma i ungefär 5 min och sen åkte jag in till tc och mötte Jenny.. vi drog till grönan och träffade Sally, Matilda och massa fler som jag inte vet vad dom heter.. Det blev typ kaos där!

Kom hem lite efter klockan 10 så började kolla på BB direkt och nu är det slut.

Omg vi träffade Joel Lützow, vi dooog!

//Hanna

Ser helt sär ut men K.. Jenny ser med sär ut! 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 maj 2012 18:20

Äter godis & kollar på Cold Case nu, näästan bästa serien ever! haha det va faktiskt min farmor som gjorde så jag började kolla på det haha ganska kul! Men ska kolla nu.

 


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 maj 2012 15:51

Nu e jag hemma, har vart & tagit spruta hanna va me. Den gjorde skiiiiit ont! Meen a imorse bloggade jag inte för att jag typ hann inte hah jag kom försent t skolan för att min mobil klocka var fel..sääämst, deen brukar ställa om sig ibland, men kom bara en halvtimme sent. I skolan så va vi & kollade på djuren iskolan & typ kollade på filmer. Gjorde inte så mycket mer...& imorn e alla leediga & på fredag...sååå skönt!<3

jag soover, lr försöker... när vi var på/i skansen !


//Molly<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards