♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 22:43

Nu e min data tyyp bra, men den kanske bli knasig igen...den har ju vart det förut. Men i helgen så va ja ju på lanadet, gjorde inte så mycket, jag ,henke & Alexander.., var ute, kollade film osv.

Nu kollar ja iaf på slutet av BB från fredagen, kollade mellan reklamen på dagen BB. Så nu har jag bara lite kvar o se. Imorn börjar jag kvart över 10...efter skolan ska ja nu va me Esra tror jag..ska åka t VB :D

     

 lite bilder. Från veckan!

Godnatt<3


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 19:14

Kom hem för en stund sen, jag och Jenny var i huddinge först och såg Ulrik.. 

Sen gick vi runt lite och sen åkte jag hem direkt typ. 

Ska äta nu, är inte direkt hungrig men ska väl kolla om det är något gott typ ;) vi hörs!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 14:30

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 10:19

Godmorgon, gick upp halv 10 och båda var helt döda då..

Vi har precis ätit frukost och nu ska vi gå och duscha sen fixa oss! Sen drar vi till huddinge.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 01:09

Sen jag gjorde förra inlägget har vi hunnit med att gå ut och springa barfota hehe, lagat mat, kollat på eurovision saken och gjort massa andra random saker!

Men iallafall OMG Loreen vann, jag och Jenny satt typ och skrek.. haha mobbade? Nej men vi dog seriöst fett coolt att Sverige vann hela skiten liksom!

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu men tror att vi ska gå och lägga oss i sängen om någon timme eller något för ska upp tidigt imorgon.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards