♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 22:21

Sitter och väntar på att Martin ska komma hem, han borde väl komma snart eftersom att matchen han var på slutade för ganska längesen.. när han har kommit hem ska jag nog gå och lägga mej tror jag, det beror ju på när han kommer ;) men ska iallafall gå och lägga mej om en halvtimme.. börjar ju 8 imorgon!
Känns inte som att det är fredag imorgon för det har ju bara varit 3 skoldagar den här veckan så det känns typ som onsdag eller något.. hehe aja kommer inte blogga mer idag.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 21:14

hahahaaha kollar just nu på lets dance för jag väntar på att new girl ska börja, tror att jag såg charlie gustafsson i publiken så höll på o dö haha. Men efter lets dance så ska jag kolla på BB sen gå & lägga mig.

sista inlägget, hejdå :)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 19:39

Sitter och kollar på 2 1/2 män och äter yoghurt till middag typ.. hehe pallar inte direkt stå och steka pannkakor eller något så det får funka!

Vet inte riktigt vad jag ska göra när programmet är slut, finns inte direkt något annat att kolla på. 

//Hanna

 

88

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 18:00

 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥   ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥ 

 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥   ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 17:06

Slutade 15.10 idag men satt kvar i skolan en stund, Julia tvingade mej att stanna när jag ville gå.. haha

Vill sola med det känns ju fett sär att ligga där ute ensam och sola liksom, det går ju förbi folk och allt.. åh vad jobbigt!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 16:24

heihei :)


Kom precis hem, slutade ungefär halv 4, fixad lite m. temadagarna eftersom jag inte har valt vad ja ska göra. Sen gick ja me Julia t konsum för hon skulle köpa saker t nått hah ville igentligen inte så hon köpte godis t mig. Men nu ska ja äta lite godis & dricka vatten.

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 maj 2012 09:09

Blev precis klar och ska dra till skolan om ungefär 10 min tror jag.. 

Har prov idag och glömde ta hem pappret igår så har inte pluggat något till det, men det går nog bra ändå ;)

Aja ska gå och borsta tänderna så vi hörs när jag kommer hem istället!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards