♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 22:19

Har precis målat naglarna, fick bli snabbt och enkelt.. 

Ska sitta en stund och lyssna på musik och göra ingenting typ.. sen ska jag väl sova någon gång om en timme typ!
Börjar 9.40 imorgon så tror jag hinner blogga innan skolan om jag inte är helt död imorgon och verkligen måste sova liksom, hehe är inte direkt någon morgon människa så brukar vara ganska seg på morgonen.

Märkte nu att min data har spruckit :( men jag får väl typ silvertejpa den..

//Hanna

Hahahahahhaha ååh, fett skön snubbe juu!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 21:31

Gick till mitt rum för en stund sen, fast  gick inte för att jag tröttnade på fotbollen men jag ville bara inte sitta i samma rum som en viss idiot.

Aja nu ska jag kanske måla naglarna om jag orkar och lyssna på musik!

//Hanna

Förra påsken, var så sjuukt varmt då! 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 20:14

Har precis ätit middag och duschat, ska sätta mej och kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och Island för alla andra in my family sitter och kollar på den och jag vill sitta i vardagsrummet så liksom vad ska man göra? hehe kommer säkert sluta med att jag tröttnar efter ett litet tag och går och gör något annat..

//Hanna

Haha jag ser feeett tjock ut på bilden men det är bara för att min tröja hänger ner för har saker i den :(

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 16:59

Gjorde ett inlägg förut när jag var i skolan men det försvann..?

Kom hem för en halvtimme sen kanske.. Då lagade jag dammsugaren! okej inte direkt jag satte på den och så funkade den men jag tänker säga att jag lagade den.. Fast det var typ jag som råkade förstöra den igår, fast nu vet jag ju att den inte var sönder ;)

Aja ska kolla på BB nu sen vet jag inte, kanske bloggar.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards