♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 maj 2012 22:47

Har glömt att blogga idag.. men har ändå inte haft något att blogga om så det gjorde väl inte så mycket direkt.

Sitter och kollar på tv nu, kuuuul! nej inte så jätte eftersom att det inte är något bra på tvn -.- hockey typ..

Aja mamma kom hem nu så ska kolla vad hon har köpt till mej! hihi

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 maj 2012 17:01

sitter & kollar på Lyckan i LA nu, har kollat på BB, the faboulous life of anagina & djungelns drottning. Efter Lyckan i LA ska jag börja fixa mig, eller tror att jag börjar fixa mig nu och fortsätter kolla sen haha.

timthumb  Lyckan I L.A!

hejdå :)

//Mollyy<3

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 maj 2012 15:20

Hej, vaknade runt 12 tror jag haha.. 

Har inte gjort något idag.. bara suttit och kollat på tv, har haft ont i huvudet hela dagen också så ska gå och ta en huvudvärkstablett nu!

//Hanna

 

oj

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 maj 2012 14:21

God morgon!

Vaknade precis..lite konstigt för jag gick & la mig 12 igår. Men iaf så ska jag äta lite frukost sen ska jag väl kolla på gårdagens BB & andra pogram. Bloggade inge igår, venne varför orkade typ inte haha men det hände inge spec, va i skolan, på lunch rasten gick ja & några hem t Olof & typ kollade på hans kattungar...efter skolan va ja ba hemma, kollade på Tv.

Aja idag (senare) så kommmer typ Sophie & hennes mamma hit.

 

see u!

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards