♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2012

hej

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 17:58

hej!

Nu sitter jag & kollar på sveriges fulaste hem..random. Senare e det jersey shore, sen e det BB :) Va ju med Esra & Julia.efter skolan,vi åkte t Vb. Vi gick runt där kollad i lite affärer sen åkte vi hem. Esra & jag gick & hämtade kerim från dagis sen gick vi hem, gick t mamma & hämtade lite saker, såg att min Usa bikin kommit, som jag fick av min syrra i födelsedags present :D Sen så kom pappa & hämtade mig.

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 11:00

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 09:40

Håller på och fixar med mobilen nu, har bytt till mammas gamla men den har typ ingen laddning så håller på att ladda den nu, åh längtar tills på tisdag för då får jag tillbaka min laddare!

Men ska gå till skolan om ungefär 10 min.

//Hanna

 

!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 09:31


God Morgon!

Nu är jag klar fixad & kan gå t skolan..men det e ju ganska långt kvar så får vänta, ska kolla alla blogga.




haha.

hörs senare.


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 08:17

Godmorgon!

Är typ helt död nu men det är nog för att jag bara sov några timmar igår..

Igår när jag skulle ladda min mobil märkte jag att jag har glömt min laddare hos Jenny så yes nu ska jag försöka hitta någon annan mobil som jag kan andvända så länge.. -.-

Men börjar typ kvart över 10 idag tror jag så har lite sovmorgon ;) men ska väl fixa mej snart så vi hörs!

//Hanna

Bara lite mer än 2 veckor kvar till sommarlovet nu, läängtar!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 22:43

Nu e min data tyyp bra, men den kanske bli knasig igen...den har ju vart det förut. Men i helgen så va ja ju på lanadet, gjorde inte så mycket, jag ,henke & Alexander.., var ute, kollade film osv.

Nu kollar ja iaf på slutet av BB från fredagen, kollade mellan reklamen på dagen BB. Så nu har jag bara lite kvar o se. Imorn börjar jag kvart över 10...efter skolan ska ja nu va me Esra tror jag..ska åka t VB :D

     

 lite bilder. Från veckan!

Godnatt<3


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 19:14

Kom hem för en stund sen, jag och Jenny var i huddinge först och såg Ulrik.. 

Sen gick vi runt lite och sen åkte jag hem direkt typ. 

Ska äta nu, är inte direkt hungrig men ska väl kolla om det är något gott typ ;) vi hörs!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 maj 2012 14:30

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards