♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 maj 2012 16:59

Gjorde ett inlägg förut när jag var i skolan men det försvann..?

Kom hem för en halvtimme sen kanske.. Då lagade jag dammsugaren! okej inte direkt jag satte på den och så funkade den men jag tänker säga att jag lagade den.. Fast det var typ jag som råkade förstöra den igår, fast nu vet jag ju att den inte var sönder ;)

Aja ska kolla på BB nu sen vet jag inte, kanske bloggar.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 maj 2012 21:07

Dålig bloggning idag.. Aja var ju i skolan som vanligt liksom, när jag slutade åkte jag direkt in till stan och mötte Jenny! Fick min laddare och så gick vi runt lite dära.

Sen åkte jag till fridhemsplan för skulle klippa mej där 17.45, asså mitt hår är så sjuukt kort nu ;( Hon klippte 12 cm av mitt hår.. Har lite ångest över mitt hår just nu kan jag säga!

Men nu sitter jag och äter naturgodis och kollar på DH, det här får bli det enda inlägget idag för jag orkar inte blogga sen.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 maj 2012 15:23

hej.

Nu e min data lite konstig igen så den kanske kommer dö snart, vi får se. Isf kommer det inte bli så bra bloggning..Jag är nu hemma, kom hem nyss. Vart i skolan som vanligt liksooom, spanska provet gick..säääämst. Men känns som typ alla failade på det här provet hahaha. Ska iaf ta nått att dricka (kanske äta) nu.

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 maj 2012 07:40

Moorgon!

Ska snart börja gå t skolan, börjar 08.10 idag...har ju spanska prov..men a inge mer att skriva hah!

hejdå

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 22:43

Ska snart gå & lägga mig, efter BB. Har Druckit lite te & ätit mozzarellaost medans, me gusta...det e spanska prov imorn :o har typ inte övat..men aja. Ska fortsätta kolla nu, så hörs imorn, GODNATT<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 maj 2012 20:34

Sitter och pluggar till mitt spanska prov som jag har imorgon.. Kommer nog inte gå så bra.

Aja ska fortsätta med det så yes, kuuuul! nej men bloggar sen!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards