♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 21 september 2010

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 september 2010 21:23

hej hej!

ida har jag varit i skolan vi hade språkval första dagen :) jag gick dit med Hanna och Jessica eftersom vi hade språkval i Vinstagård :D

efter skolan var jag med Hanna XD

nu kollar jag på tv hej dåå !!<33

/Molly

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 september 2010 20:51

hej<3

ida hade vi språkval första lektion så vi gick till vinsta gård ja gick med Molly och Jessica dit:)

sen efter skolan så gick ja och Molly hem till henne och kollade på tv och åt lite sen gick vi ut med hennes hundar:)

sen skulle hon åka nånstans så då gick ja hem och när ja kom hem gjorde ja matten för att ja ligger efter lite men nt längre  

till midda blev det fisksoppa    blä det va äckligt så ja åt typ inge

sen gjorde ja lite till matte och nyss kollade ja på idol  

men här kommer lite bilder:)

  mina naglar:)  

mollys hundar moa och mini

 

hejdå<33

//Hanna<3 

Tidigare månad - Senare månad

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards