♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under december 2010

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 december 2010 16:12

hej!

ida har min kompis varit hos mig :D vi har inte gjort så mycket haha!!

hon ska sova över :P

vi ska inte göra något specielt ska bara vara hemma 8)

här kommer lite bilder från i jul!<3

   mina kusiner+min syrra som håller i bebisen :D 

   hahahahahaha

hej dåå

//Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2010 22:01

hej

nu e min kusin här haha vi kollar på robin hood :D kul

haha men ja orkade nt skriva vad ja fick i julklapp o så igår och ja hinner nt nu heller men ja kanske gör det imorn :D

hejdå!<3

//hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2010 20:39

heej!

ida har jag varit hemma :D

kollade på runs house maraton hela dan.....typ på MTV :p

ska vara hemma själv imorrn men min kompis kommer över vid ett tiden<3 :D

vi passar en hamster i 3 veckor oxå hihi :)

  

DET ÄR INTE DEN MEN DEN SER TYP UT SÅ!


  

<3<3<3

hej dåå!

//Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2010 00:12

nu e ja ganska trött så ja ska stänga av datan och kolla lite på tv sen ska ja gå och lägga mig så godnatt!

//hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2010 23:49

okej ja skrev att ja nt skulle skriva nåt mer men ja fick tråkigt så nu kollar ja på nån film haha den heter typ ett päron till farsa firar jul elr nåt sånt haha ja kollar nt så mycket direkt :D

men det e tråkigt att julen e slut typ om 10 minuter elr nåt sånt :( fast nu längtar ja typ bara till min födelsedag som kommer snart :D fast ja vet nt vad ja ska önska mig för ja har typ fått nästan allt som ja önskade mig :D

men ja skriver kanske mera snart

hejdå!!<3

//hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2010 23:47

imorn kommer ja skriva vad ja fick i julklapp och kanske lägga ut bilder på vissa saker :D

//hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2010 23:33

god jul! :D

kanske lite sent men ja har varit hos mina kusiner hela dan och ja har nt haft tid att blogga

men snart e det nt jul längre :(

men hejdå nu ska ja kolla på tv :)<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 december 2010 16:06

imorn e det julafton!!! :D

men igår va ja me esra och molly först åkte vi pulka fast vi åkte typ bara 3 gånger för det va kallt :P

sen gjorde vi ingenting typ men sen gick ja och molly hem till mig :)

sen hade ja träning och det va kul för vi va bara 6 personer som kom så vi fick ha en rolig träning och vi fick typ välja vad vi skulle göra :D haha

ida har ja typ bara varit hemma men ja har nt slagit in nån av mina julklappar så ja måste typ gå och göra det snart :)

men hejdå!<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards