♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 april 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2011 20:02

hejj :D

nu kollar jag på TV, på fenomen tyyp :DD

ida så va det kul :DD hahahha<333

fick mkt nagellack :OO <3333 men det va bara bra :))!!

åååh imorn e det skola :O o 1orna kmr sääkert attackera oss :OO men det e tur att vi har våra "life guards" haha fast dom e nt så jätte bra på det :OO :DD hahahah...

   :OO  

det här blir det sista inlägget ;PP

nu ska ja kolla heeejjj dåå :))

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2011 19:19

hej :D

jag kom hem från cupen typ kl 5 men då så åkte vi direkt till min faster så nu e jag där :D

men jag e jätte trött... jag vaknade mitt i natten av att min madrass hade gått sönder och det var ingen luft kvar så ja typ sov på golvet hahah :( det va inte så skönt och jag kunde inte sova så bra så nu e jag trött :(

men det va kul där :D hahah men som vanligt så skrämmer dom mig och lydia när vi går ut och hon blir typ lika rädd som mig men det e ändå mig dom kallar den rädda tjejen haha :P men nu va det en kille som hade ballonger och sprängde dom brevid oss haha

men nu ska jag typ gå så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 april 2011 10:21

heyy :D

nu e ja vaken, vaknade kanske för en timme sen :))

ida ska ja göra det som stog i förra förra inlägget <3333 Jippie!

HAHAHAHA nu sitter ja i sängen me datan o snart ska ja äta o klä på miig :DD

ja har nt så mkt mer att skriva men ja kmr ha det senare. så ja kmr blogga då hihi ;DD

   jaaaa<33 hihi  moa<333 ;*   fiskarna<33

hej då<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards