♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 22:03

hej :D

nu e jag hemma :D

jag gick hem typ kl 9 tror ja :P mamma o pappa e fortfarande där o martin gick samtidigt som mig men han gick till bussen o ja gick hem :D

men imrórn så kmr jenny :D hihi hon ska sova här till söndag o då ska vi åka till henne o sova där :D

nu kollar jag på little man :D hihi den e rolig :P

bloggar mer imorn :D hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 19:25

Hej igen :P haha

Har tråkigt o inget att göra så jag bloggar :D

Snart e det efterrätt ;D haha me like :P haha drev

Jag sitter typ här o tar bilder men den här mobilen e skuum så det går inte att ladda upp :(

Men nu ska jag gå så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 17:48

Hej :D

Nu e jag på student saken.. Det e tråkigt -.- haha

men ska kanske gå hem efter maten :P haha pallar inte vara här..

Men nu e det mat tror ja så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 14:56

hej :D

nu har jag precis städat mitt rum..

snart ska jag duscha o så :D vi ska va på den där saken halv 5

men bloggar kanske senare :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 11:38

haahahahaaa videosar :DD

roliiga!!! :DD hahahahahahah! //Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 11:19

hej :D

nu ska jag snart äta frukost :D

jag e tröööött.. haha ska typ inte göra nåt ida ska ju på student ikväll

men i love STUDIEDAGAR!!! :DDD<33 haha

bloggar mer senare!! :D

//hanna :D

 

fiiiin!! :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 juni 2011 10:51

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeej!

ligger i sängen just nu hahaah! ska klä på miig o tyyp äta nått...snart :))

ska åka till mamma lite senare, (se tidigare inlägg) <33

ida så fyller mormor år , så vi ska tyyp åka ditt senare, innan det så kanske mamma o ja skulle åka till kista :D <33  gjorde en ny bild sak som va på bloggen (med nya bilder) :DD haahahah!

fiinaste!!

men heeeeeeeeej dåååå! ;**

//Mollyy

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards