♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 23:36

e hemma..haha kom hem för länge sen..men endå ;D

nu sitter ja i sängen o lyssnar på BRA musik<3 hahaahah! o chattar me elin o hanna! (Y)

O..M..G BÄSTA LÅTEN!<3333333333333

HAAHAHAHAHA..det va det ja ville säga o juste glömde skriva att ja har tråååk haahahaahahahahahahahahaahahahah!!!!!! ;D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 22:50

heeej :D

nu har vi typ gäster :D hihih 

det e samma personer som va här förut hahaah :)

men ja kollar iaf på 2 1/2 män :D haha har trååk.. det e ju ganska tråk :P

juuste förut typ kvart i 6 så gick ja till elin o typ va där :P

men då kom det typ en kille som pratade engelska o typ kom fram till oss o ba do you speak english typ :P hahah 

ja ba yes o han frågade om han kunde låna min mobil för han hade slut pengar på sin o han skulle till nån kille men han hittade inte o skulle typ be killen ringa hnm lr nåt :P haha o ja höll i min mobil det va drf han fråga så ja kunde inte direkt säga att ja inte hade min mobil lr nåt :P haha

hahaah vi trodde han skulle sno den men det gjorde han inte :P

sen när han gick han ba tack så mkt :D hahhaha vi ba det va säkert det enda han kunde på svenska :P hahahhah

oj det blev låångt :P hahaha tkr ja iaf för ja brukar inte skriva långa inlägg liksom haha fast det kanske inte blev så långt? hahah ja vet inte :P

men nu ska ja gå o hämta coca cola så hejdå

//hanna :D

 

hahahah det här va den första bilden vi la upp :D haha

det e typ ett år sen vi tog den ;P

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 18:22

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeej!


ska åka snart, hem till nåra :D


men på torsda så ska hanna,ja, rima o elin..sova hos elin haha (Y) o så på fredan så ska vi gå till skolan..o BUSTER fyller år! :D <3333


kmr blogga senare ida, lr imorrn.. ;D

har lyssnat på den här typ hela dan hihi ^^ 

:OOOO :DD haahhah!

       

bilder från igår ;P rima tog dom !

hejdå

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 16:13

heeej :D

nu e det typ nåra personer och en hund här :P haha

ja typ lyssnar på musik fortfarande :P hahaha jag gillar musik liksom :D

asså jag har tråkigt så drf bloggar jag men ja har inget att skriva.. haha jobbigt!

men snart ska jag kanske ladda upp lite bilder från kroatien :D fast bilderna e på mammas iphone o ja vet inte vart den sladden e så vi får se om jag laddar upp nåra bilder :P

men här kmr en fin bild :)))

hahahahahahaha när vi skulle springa så fick jenny rida på min rygg men vi failade för ja kunde inte springa då så vi ramlade nästan typ :P

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 13:26

hey.

sitter hemma o e jätte trött, lyssnar typ på musik<3


skulle ju kanske va me elin, men ja orkade nt, eftersom ja va uppe ganska länge vi skulle ju dygna, fast ja somna framför datan runt 4 typ hahaha! ;D


senare ska ja åka hem till nåra tyyp ;P hahah!

hahaahahah sååå bra! men nu ska ja kanske kolla på nån film :D heeejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juli 2011 12:49

hej :D

idag ska ja typ bara vara hemma igen..

haha ja vill göra nåt men ja e för trött typ hahaha :P

men för typ 5 min sen lr nåt så satt jag o kollade på tv o sen så kmr det in nån random katt i vårt vardagsrum (vi hade dörren öppen) o den stog o stirrade på mig :O ja ba MARTIN DET E EN LÄSKIG KATT HÄR!!! typ haha men han hörde mig inte o den blev typ rädd då så den sprang ut :D haha 

o sen gick ja o kollade efter den då va den på vår trädgård o då såg jag att de bara va grannens katt :P hahahahaha men den va fett läskig :PP haha

det va typ det ja skulle säga ;P hihi men nu ska ja lyssna på musik :D

hejdå

//hanna :D

    

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards