♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under oktober 2010

hej

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 oktober 2010 17:23

hej hej<33

kom precis hem efter att ha varit hos hanna :D vi gjorde inte så myket där vi prata mest :D

i skolan har vi inte gjort nått specielt.... elr jo vi fick veta vad vi skulle få för elevens val grej.. jag fick djur hanna med =) det var inte vårt första val men jaja :'(

nu kommer en super bra låt :)


hej dåå<33 //Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 oktober 2010 17:34

hej<33

ida har jag varit i skolan som vanligt:( vi skulle i alla fall få välja elevens val grejer....jag och hanna tog samma sak hahahaha :

 efter skolan var jag med hanna ett litet tag.. vi kollade på the box och hanna målade naglarna :D<33

nu sitter jag hemma och har tråk, jag har oxå målat naglarna haha :)

ska äta snart jag e super hungriggg!!


hej dåå forsätt läsa bloggen<33 //MOlly <3332 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2010 10:07

hej hej<33

ida ska jag gå nånstans vet inte vart ;)

nu sitter jag vid datan i all fall :) har tråkkkkk..........!!!!!!!!!!!!!!

jag har precis duschat :D hahaha

ska visa några bilder från i veckan... <333

hej dåå<333// molly


   "hanna e ledsen"   hanna

 

moa cool<33     mini cool!!   moa   moa   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 oktober 2010 20:09

hej!

idag har ja varit i skolan och ja och molly fick typ skrattatacker nästan hela tiden sen när vi va inne på en toa och gömde oss så gick brand alarmet och vi fick typ panik :P

men efter skolan gick ja hem till mig och molly hem till sig för hon skulle hämta badkläder och ja skulle också göra det

sen kom molly till mig när hon hade hämtat och så gick vi till bussen

sen mötte vi karin i vällingby klockan tre

sen gick vi och badade :P

efter att vi hade badat så skulle karin kolla efter en väska och ja letade efter graffiti nagellack men ja hittade inget :( :P

sen åkte vi hem och ja kom hem typ runt klockan 6

men nu kollar ja på idol :)

 

besök karins blogg den e jätte fin<333 www.kakanns.blogg.se

 

hejdå<33

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2010 17:21

hej!

ida har jag varit i skolan....

på vägen hem gick jag med Kim vi var med varann ett litet tag, efter det 

har inte gjort nått specielt, har varit hemma bara :D

kansek skriver senare....  men nu måste jag gå ut med hundarna :D :(

hej dåååå

//Molly ses<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2010 22:02

Lycklighetstest

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[] Du har fler än 2 bästa vänner.
[x] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[] Du längtar till skolan. ( ehm, ibland
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.( jo ibland så..?
[] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[?] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.
//hanna<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2010 17:30

hej hej<3

ida har jag varit i solan!!

det hände inte så mycket där bara det vanliga :/

vi hade idrot sista lektionen, jag, hanna, kim och melina stannade kvar ett tag i omklädningsrummet :D sen gick alla hem :) 

nu ska jag åka till vällingby<33

hej dåå //MOLLY

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2010 07:47

godmorgon<33

har sovmorgon ida jippie :)

ida ska jag vara i skolan, kommer skriva mer om det senare!

nu ska jag äta frukost :D

ses senare 

hej dåå /MOLLY

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards