♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 oktober 2010 18:17

Hur bor du: villa
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: typ 160
Kan du laga mat: nej :P
Vad har du på dig just nu: jeans, linne och en tjocktröja
Hade du en bra kväll igår: nej :(

Vilket är ditt senaste inköp: godis :P
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa :P
Vad hade du sönder senast: kommer nt ihåg
Vem snackade du med senast: molly<3
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka: coca cola :P
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet nt 
Saknar du någon just nu: ja
Intressen: vara med kompisar :)
senaste person du kramade: vet nt

 Senaste person du ringde: kommer nt ihåg
Senaste person som ringde dig: kommer nt ihåg
Vad drack du senast: vatten
Längtar du till din nästa födelsedag: japp! :)
Är du sugen på något nu: godis :P :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ibland
Micro-pop eller poppa själv: micro :P
Brukar du baka: nej :P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja :)
Vilken låt lyssnade du senast på: bumpy ride :)


hejdå<3

//Hanna<3

:)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 oktober 2010 18:08

hej!

ida har jag varit i skolan :(

tog spruta :) :(  

efter skolan var jag med Hanna vi köpte lite godis<33

men skriver senare!!

hej dåå

//Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2010 14:23

hej hej<33

har kollat på idol reprisen precis :)

nu sitter jag framför datan :D  ska åka till mamma ida!!

kanske ska se the last song med Hanna<3 annars ska jag inte göra nått specielt bara vara hemma XD vet inte riktigt vad jag ska skriva så...

hej dååååå bloggar mer senare<3

här kommer några gammla bilder:

              fortsätt läsa våran blogg....

//Molly

hej

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2010 16:39

hej hej!

jag har sovit över hos hanna :) det var jätte kul vi hyrde två filmer dom hette

the last song och nån annan kom inte ihåg vad den hette vi kollade bara på den ena i morrn ska vi kolla på the last song tror jag.... :D

är hemma nu i alla fall, kollade precis på tv<33

ska inte göra nått specielt ida så....

hej dååå

men först kommer bilder från i går XD 


     tog inte så många :( men det e vi i sov säckarna (haha) :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 oktober 2010 15:16

hej!

äntligen fredag<33!

vi sitter vid datan och Molly ska sova över hos Hanna (haha) :D

ida har vi haft fyra lektioner :) vi slutade kvart över 1 men vi stannade kvar i omklädningsrummet tills nu ungefär!!

vi ska hyra en film när hannas mamma kommer för vi vill hyra SKRÄCK, och det är åldersgräns :(

vi bloggar mer i morrn

    

hej dåå<3

//moly o hanna<33

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 oktober 2010 07:11

godmorgon allihop!

ida ska jag sova hos Hanna jippie<33

gick upp halv sju e ganska trött :0 kollar på tv nu, en liten stund :D

bloggar mer senare..... kanske :)

hej dåå

//Molly<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2010 17:05

hej!

ida har jag varit i skolan :(

sen gick vi till Hanna och där pratade vi och åt mat :D nu är jag med Melinda och vi ska göra nått senare efter jag har bloggat!<33

längtar tills imorrn för då ska jag sova över hos Hanna, ska bli super kul<333

bloggar mer i morrn har inget mer att säga :(

här kommer bilder från i måndas... tror jag :)


                                       

kunde tyvärr inte rotera bilderna :/ 


hej dåå //Molly


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2010 21:22

hej!<3

nu e ja hos johanna ja följde me hennne hem från träningen eftersom ingen e hemma hos mig :)

men nu sitter vi och kollar på TV :)<3

vi har gjort en header till hennes blogg fast det e lite komplicerat så vi vet nt hur vi ska lägga upp den :P

hennes blogg heter www.jojjogirl.blogg.se

men aja nu orkar nt ja skriva nåt mer hejjdå!<3 :)

//Hanna<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards