♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under juli 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 juli 2011 00:12

hej :D

e hemma från landet ... :D haha nu chattar ja me elin, rima o hanna o lyssnar på musik :D (Y)


kom hem, sen så va ja me hanna, elin o rima, sen gick hanna hem, o vi va vid elin o dom galna barnen sen gick rima hem o vi blev MER jagade av dom galna barnen! sen åkte ja hem<3

bilder från landet<3

       mini pratar me min fot ;D   rulig!          åkte båt<3      mini face ;D   alien face hahaaha ;P   mini gungar (Y) ;D   Bubba :D!      ;PPPP      hihihi rulig dricka, den va gooood!<3   rita av mini hihih ;DD              hade tråk ;D   hej..tråk ;D   hahaahahah venne vrf men så såg mina naglar ut ;DD!

        grillaaaaa!!!!!!! det av alla bilder ;PPP

heeeej dåå<3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juli 2011 19:50

hej :D

nu har jag så tråkigt så det kmr en sammanfattning av dagen ;P haha smart ja kände mig när jag skrev det ;D


  • vakna i kroatien :D
  • gå till bussen och åka till flygplatsen :)
  • åka flygplan
  • komma till sverige :)
  • åka hem från arlanda :)
  • nåt... kmr inte ihåg :P
  • träffa molly rima o elin :)
  • gå hem..
  • äta :)
  • o nu e jag hääär :D hahah

hahaha jaaa.. bara för att ja har trååk :P

men ska typ lyssna på musik nu :D

//hanna :D

..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juli 2011 16:26

rebecca blacks nya låt.. haha

men nu e molly snart hemma så då ska ja möta henne :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juli 2011 15:04

heeeeeeeeeeeeej :D

nu e jag hemma igen :D haha

va ju i kroatien :D det va kuul där.. haha 

men jag pallar inte skriva typ vad jag har gjort kanske gör det senare ;P

meeeeeeeeeeen nu e molly påväg hem från landet :D då ska vi typ göra nåt o gå till spindelparken typ :) 

har inte träffat henne på en månad :O 

bla bla bla nu ska ja gå o duscha o sen ska jag... vet inte bloggar senareeeee

bye bye ;P

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 juli 2011 21:35

   jenna :D   haha vi spelar kort ;)   en mask lr larv lr nåt.. :P



lite bilder från hajk:

   matilda o sally o lite jenny ;P   ehm? skum bild det va nån annan som tog den tror jag ;)   sally sover :D   ..


det där va jätte lite bilder men ja lägger upp flera när ja kmr hem :D

kmr inte blogga på en vecka nu så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 juli 2011 14:40

hej :D

idag så har ja inte gjort nåt.. 

ska typ inte göra nåt heller :P haha

men snart ska jag duscha o sen ska jag packa till kroatien :D

vet inte om ja kmr blogga nåt där.. tror inte det iaf kanske typ ett inlägg lr nåt ;)

men vi ska typ åka med martins kompis o hans mamma o syrra :)

jag kmr lägga upp lite bilder från kollot sen :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 juli 2011 18:11

heeeeeej :D

idag har jag inte gjort nåt typ.. :))

men nu kmr mina kusiner för vi ska fira min pappa :)

han fyller år när vi e i kroatien så vi firar han idag ist :D

men hejdå mst gå nu<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 juli 2011 15:30

   tårta!! :D        yeah   när vi borstar tänderna :P      jenny som björn! :D   ledare bränner upp sina byxor :O   när vi väntade på att en båt skulle hämta oss :)  det va nåra bilder från kollot som jag tagit av jenny :D ja kmr lägga upp mkt mera bilder senare :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards