♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 augusti 2011 22:20


DU MST TA KORT PÅ HONOM!!!




//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 augusti 2011 21:38

heeej :D

idag så började jag halv 9 :)

vi hade orgentering i skolan asså man skulle typ svara på massa frågor o gå runt i skolan :P

hahaha jag hittar typ inte ens till mitt klassrum såå.. hahah ;D

men efter skolan så åkte ja till vällingby o mötte molly o esra där för dom slutade tidigare än mig så jag åkte direkt dit ;)

sen köpte dom typ kalender till skolan :) hahah jag har ett papper som julia har ritat på ;D hihi

men sen när vi gick hem så träffade vi elin o lina påvägen :)

då gick elin med oss till esra så satt vi utanför henne på trottoaren ganska länge o åt bacon chips o äpplen ;P hihi ja o elin åt bacon chips för man fick gratis på öb ;)

vi typ bjöd alla som gick förbi oxå :D hahah

sen gick esra hem o ja, elin o mollygick typ till spånga o gick runt där lite, vi gick in i skolan :P haha det va ganska öde där..

men elins granne e typ vår rektor så vi pratade lite med honom :D haha

ja vet inte vad vi gjorde mer hahahaha men nu e ja trött börjar halv 9 imorn igen.. bläääää!! orkar inte gå till skolan ;/ jag har redan tröttnat typ ;)

men jag bloggar imorn ;D hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 augusti 2011 21:07

hej :P

sitter i soffan o kollar på waitress o chattar me eeeeelin :P

i skolan så hade vi ju orientering..bara för att vi skulle hitta bättre...men ja hittar nt bättre hahahaah ;-D hittar typ bara till klassrummet, matsalen o aulan :D


o imorrn i skolan så ska vi typ till starbo parken o göra aktiviteter..nog för att i ska lära känna varann bättre, så ja har typ köpt pasta sallad :P<3 så ska möta Esra vid bussen imorrn o så <3

nu ska ja fortsätta kolla (Y)

hejdå!<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards