♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 augusti 2011 20:58

hej :D

har typ inget att skriva men ja känner för att blogga :P hahah

men jag gjorde typ nån grej på mobilen lr jaa.. esra gjorde den typ ;P

typ comviq sommar som gör att man ringer gratis till alla i 30 dagar lr 1000 min :D haha

o nu började den men ja vet inte om det funkar för jag har ringt till ganska många men ingen svarar -.- fett jobbigt hahahahahahahah bra att veta ;)

imorn har vi idrott.. BLÄ! jag gillar inte idrott det e typ sämsta ämnet.. hahah

sen kmr spanska asså det e INTE kul!

men ja kan typ ingen spanska alls det ända ja kan säga e hola typ :P

men aja bloggar mer imorn ;D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 augusti 2011 18:47

hej :D

idag så va det skola.. den va ju ganska tråkig faktist ;)

men jag slutade halv 3 :) o då väntade ja på molly o esra som slutade.. vet inte när dom slutade :P haha

sen gick vi o hämtade esras lillebrorsa :P hahah sen gick ja o molly hem till mig för esra skulle typ va hemma lr nåt :)

men nu ska jag gå o duscha så heeejdå

//hanna :D

HAHAHAAHAHAHAHAH jenny hana hahaah gillar inte han -.-

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 30 augusti 2011 07:16

Nu har ja fixat mig o kvart i 8 så ska ja möta Hanna vid soppsakerna ;-D vi börjar kvart över 8 o vi slutar 14.50 :P


o när vi har slutat så ska ja tp va me elin :) o så måste jag göra läxooooor i typ matte, teknik o NO HAHAH tror att det bara va dom ;P 


men a ska fixa lite till sen gåå :D 

           HAHAHAHA såg nt jätte bra ut på alla bilder men AJA! ;-)   KANNNIIIIIIN!   HIHI LITTE ILDER FRÅN LANDET NUUU! :        HIHIHI :P

men hejdå!<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards