♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juni 2012 22:25

Hej.

Gick upp feett tidigt imorse, klockan 8.. asså jag dog plus att Jenny satt och skrek och grejor så jag vaknade, ville döda henne då!

Sen åkte vi till tekniska högskolan, köpte frukost sen gick vi till bussen som går till norrtälje..

Haha vi hade tävling med någon gammal gubbe vid bussen, han ville verkligen gå på först asså!

Aja hade skit kul och så på bussen.. när vi kom fram så gick vi och fikade på nåt ställe, vi satt där i hundra år för jag mådde fett dåligt först ;(

Såg ulrik och Martin Timell hahahahahhaah! coola fan.

Sen åkte vi till Jennys land och somnade typ direkt när vi kom dit, sov i två timmar sen åt vi och nu ska vi göra något awsome så vi hörs!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juni 2012 00:47

Hej..

Var på grönan i typ två timmar sen pallade vi inte mer så drog hem runt 8 kanske.

Påväg hem failade vi ganska mycket för Jenny sprang in på random tbana för att hon ville prova något och precis då stängdes dörrarna så hon åkte iväg, sen hade hon min mobil och alla mina grejer i sina fickor -.- Men gick på nästa och hoppades på att hon hade gått av stationen efter!

Sen gjorde vi lite random grejor och efter det drog vi hem, åt middag och sånt, kollade på en film och lyssnade på musik ;)

Har haft ganska ont i halsen idag också och smart som man är så har jag gått runt och skrikit skiit mycket så nu är min röst helt fucked up.. :(

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards