♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 21:46

Nu har jag packat klart, duschat och gjort en smoothie, sååå skönt.. nu sitter jag och kollar på morden i midsomer och dricker min smoothie! Ska gå och lägga mej tidigt idag, ska på kollo med Jenju imorgon så kommer inte kunna blogga på 10 dagar fast har gjort tidsinställda så kommer komma ett varje dag förutom dom 3 sista tror jag det är ;)

Bloggar på morgonen imorgon tror jag iaf!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 18:03

Imorse gick jag och Molly ner till spånga och lämnade filmerna, sen åkte jag in till stan och mötte Jenny för hon skulle färga håret.. så då åkte vi till frisören. haha han var fett skön! satt och as garva..

Sen åkte vi till stan igen och där köpte jag 2 bikinis, hihi glaad! Aja nu ska jag packa sen göra massa tidinställda, vi hörs..

//Hanna

 

nu:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 14:58


Prom Movie Poster

//Mollyy<3

?

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 11:56

Har precis kollat klart på filmen sebbe haha. & nu ska jag kolla på en annan film..men vet inte vilken ? vi får se.

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 09:38

Godmorgon, gick upp för en halv timme sen av alarm.. fyfaan!

Vi bloggade inget igår för orkade inte men aa vi hyrde 5 filmer och sen sov Molly här.

Hyrde 2 skräck filmer och omg! dom hette typ amusement och the children, asså den första var så sjuukt läskig!

Sen badade vi också, kallt..

Aja nu måste vi fixa oss så vi hörs..

//Hanna & Molly

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards