♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 22:03

Har ställt alarm på 4:30 nu..så måste sova. Godnatt<3
//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 22:00

Har ställt alarm på 4:30 nu..så måste sova. Godnatt<3
//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 19:58

Hej.
Kom precis hem t pappa. Och ska snart gå & lägga mig..eller ja om 2 timmar för ja måste vakna runt 5 för kl6 ska ja åka upp t framor & farfar i hälsingland & kusinerna komme va där också.
Nu ska ja väl sätta mig framför Tvn.
//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 19:41

Ska äta middag nu, hihi som jag har gjort heelt själv! eller min pappa gjorde hamburgare fast vill inte ha det så äter bara pommes ;) Kollar på någon film också.. 

//Hanna

bild från google!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 17:19

Är hemma nuu!

Kan säga att det kollot jag var på sög, åk aldrig till östergården.

Aja hade väl kul lite ibland liksom haha, orkar inte skriva något om det direkt.. 

Kom till stan klockan 2 och då blev jag hämtad, fast pappa sa att jag skulle behöva ta spruta så började nästan gråta och var skit rädd för alla har sagt att den andra gör mycket ondare men när jag kom till spånga så var det typ något problem så behövde inte ta, blev ganska glad då!

Direkt när jag kom hem kollade jag mobilen och datan sen gick jag och duschade, sjukt skönt var det eftersom jag har varit tvungen att duscha kallt dom 2 senaste gångerna -.- Sen kom det typ några människor som jag inte vet vilka dom är så var på mitt rum ett tag.

Nu har iallafall alla åkt härifrån så är ensam.. ska väl gå till vardagsrummet nu så vi hörs senare!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 15:40

Nu är bloggplatsen appen här, så använder den. Bara för att testa.
Gör inge spec just nu, kollar lite på Tv. Kanske ska kollapå en film haha tror jag gör det..kollar mycket på film..jag veet.
Ska nog kolla på blue crush 2 :)


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 juli 2012 01:05

allt för min syster/ my sister keeper. Ska sen kolla lite på Tv. Kommer nog somna haaha. Idag är det Fredaaag hähä random...? Hörs väl senare i hope :P

säger väl godnatt<3


//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards