♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juli 2012 20:19

Har precis ätit middag, tacos hihi!

Förut åkte jag med och handlade, fast när vi skulle åka slutade det med att jag stog och sågade massa grejor -.- fick massa rivsår av det jag sågade också.. men man får väl göra saker åt dom om man vill börja åka nån gång ;)

Nu ska jag sitta och kolla igenom typ hundra bilder bara för att hitta en awsome bild från när jag var liten!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juli 2012 17:47

Hemma från Italien nu! kom hem för typ 2 timmar sen tror jag.. fett sad att vara tillbaka i kalla sverige.

Vi hade så sjukt kul där, det var jätte varmt och skönt och vi gjorde maassor med grejor osv, pallar inte direkt skriva vad vi gjorde men det kommer komma bildbomb om någon/några dagar! Fast när vi kom dit så hade det blivit något fel med rummen så jag och Jenny fick bo på ett annat hotell en bit bort..

Men aa när jag kom hem hade min mamma städat hela mitt rum och hade nya saker, blev sjukt glad för nu måste ju inte jag städa ;) 

Men aa vi hörs lite senare..

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards