♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 maj 2011 21:33

hej :D

nu har jag nyss ätit mat :D

kollar typ på tv nu men det finns inget bra att titta på..

imorn så e det FREDAG :DD äntligen o nu e det bara 3 veckor kvar till sommar lovet :OO :DDDDDD fett bra asså det har gått jätte snabbt :D det brukar alltid gå jätte segt och typ 6 veckor innan sommar lovet så går man o ba snart e det sommar men nu så visste jag inte hur lång tid det va kvar och så e det bara 3 veckor liksom :DDDD haha :P

hejdå bloggar mer imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 maj 2011 17:31

hej :D

idag så var det ju skolpolis galan :D

det va ganska kul :P men jag satt typ o garva hela tiden i början :P haha

jag såg jätte många som jag kände oxå :D

men det hände typ inget spec där :D sen efter det när vi hade kommit tillbaks till skolan så gick jag hem till esra o vi hoppade studsmatta med hennes lillebrorsa :D hahah det va kul :P

snart ska jag på träning..........

bloggar efter träningen :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 maj 2011 14:07

heyy!

kom hem nyss :))

o snart ska ja till mammas jobb me mini <3333333

vi ska träffa mimmi o äta tyyp ! (Y)

iskolan ida så va hanna o..tyyp alla på skolpolis galan o ja va e ju nt skolpolis så det blev VÄÄÄLDIGT tråkigt när dom gick :OO!

inge mer har hänt så heeejjj dååå! bloggar kanks esenare (Y)

//Mollyy<3

 


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards