♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2011 22:13

heej!

nuu lyssnar ja på music ;DD hihihi kuligt!

   one tree hill, vill att det ska gå igen :((    biild ja gjorde :))))))

dom bilderna från ida kan ja nt lägga upp går nt på min data :OO :((!!!!

får göra det nån annan gång ;DD

men nu ska ja fortsätta lyssna på musik haha :DD (Y)

blir det sista inlägget från miig ida, bloggar imorrn

//Mollyy


.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2011 20:28

hej :D

har precis ätit :D en av mammas kompisar har en hund och hon den med sig så jag lekte apport med den förut :P haha kuul :D 

nu kollar jag på tv :D hahaha men här kommer lite bilder :D

hejdå<3

//hanna :D

   hunden :D      

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2011 17:36

heeeeeej!

är hemma hos pappa nuu! kom precis hit :DDnt så mkt otur ida hahahahahahah!

snart ska jag äta FOOD!! hahaha (Y)!! senare ikväll ska ja tyyyp bara vara hemma o kanske kolla lite på...TV!! <33333 imorrn så händer tyyp inget kmr ha JÄTTE tråkigt :OO! men ja har inge mer o skriva, men ja bloggar kanske senare!

hej dåå! :)))) //Mollyy<3





Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2011 16:45

hej :D

nu har molly gått..

jag ska typ äta nåt för jag e jätte hungrig :P

sen ska jag typ kolla på tv lr nåt :D

snart kommer det typ komma nåra personer hit.....

det kommer inte bli så kul för det e typ mammas kompisar lr nåt så jag ska typ sitta på mitt rum hela kvällen :P haha jag går ut när jag måste äta :PP

men jag bloggar snart för jag kommer ha så tråkigt :P :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 maj 2011 14:13

hej :D

idag är det ju fredag den 13:de.. men vi har inte fått nån otur än :D haha

men det har typ mest hänt bra grejer :D

vi fick sluta kvart över 12 idag för vi hade ingen gympa :D vi brukar sluta kvart över 1 på fredagar :D

efter skolan så gick vi till en park :P hahah det va kul och vi tog många bilder som molly lägger upp sen :D

nu så lyssnar vi på musik och kollar på roliga videos :DD

men vi bloggar senare :D

//hanna och molly :DD

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards